Oldalak

2005. június 3., péntek

A kezdetek 9

Kicsit ideges vagyok. Nem tudom, miért, így keltem. Tegnap este óta olyan hülye érzésem van, feszült, nem is tudom... Olyan vagyok, mint a degu - úgy érzem, kórosan rágok.
Pedig tegnap voltunk usziban, igaz, csak 1 órát voltunk vízben, mert 1: rengeteg kisgyerek volt, először tanították őket, majd önszorgalomból ott maradt még pár és nézd ugorhatok fejest appaaa, csobb csobb, ááááá ment egy ideig, amíg tűrtük, majd eljöttünk 2: görcsöt kapott mindkét lábam vádlija és ugyan menni már tudok, de a lábujjhegyre állás még most is hiú ábránd, mert azonnal újra görcsöl.

Érdekes műsor az M1-en. Gyógyfürdőhelyek bemutatója. Épp Egerszalókról van szó. A vicc, hogy most is emlékszem, kristálytisztán, hogy kb 7 éve Solero-t ettem pont, mikor ott voltunk. Előtte borzasztó hosszan gyalogoltunk, akkor pedig Calippot ettem. Epreset.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése