Oldalak

2005. június 7., kedd

A kezdetek 12

Egyébként rájöttem mi a másik dolog - a spray - fúvás mellett - ami megrémiszti a Macskát. Ha felveszem a nadrágom. Még ha attól parázna, hogy leveszem... de így? 
Semmitől nem fél ez a Fanyűvő, a robogó autó neki smafu, a biciklin jót röhög, fotózásnál pózol, de ha elővesszük az izzadásgátlót, már iszkol. Most reggel pedig vettem fel a nadrágomat, bújtam bele az egyik szárába és az a tény, hogy a szár alján megjelent a lábam, úgy megrémítette, hogy vietnámi harcosként bukfencezett le a székről a szék alá, felfújta a farkát is és zavartan nyaffintott.

Jött egy etr üzenet, hogy az egyik tanítási gyakorlatom értéke: kmf...

Jó lenne, ha már július lenne. SEMMI DOLGOM NEM LENNE. Csak kéne szeptemberig egy alapfokú német (de pppfff alapfokú - az nem dúrva, nem?) nyelvvizsga; három (vagy négy? ezt nem tudom biztosan) szakdolgozat (két szakos + két tanári ugye - állítólag két KÜLÖN tanári szakdoga kell a két külön szakhoz, de ezt nem vagyok hajlandó elhinni; szóval két szakos címem már van és aszonták a tanárok írjam nyáron nyugodtan, hogy legalább az irodalom áttekintéseim meglegyenek, meg a két vizsgálat eredményei, a statok ráérnek meg a diszkussziók - no még jó, addig még egy SPSS gyorstalpaló is kéne); szóval kell még egy tanári képesítővizsgás pakk... Asszem ennyi... De kit érdekel, hiszen nyár lesz!

Túró Rudit eszem... Kávéval... "Váratlanul jöttél, mondom, falatot rágva..."
Reggel találtam egy kis bogarat a könyveim között. Próbált megbújni, de könyörtelenül rátettem a Színházi kalaúzt, hogy nyomja az össze, jól. Felemeltem a könyvet, hát látom, mászik tovább. Újra rátettem a könyvet, rá is tenyereltem, könyv fel, én néz eredmény: Semmi. A bogár továbbmászik. Ekkor már bepipulva harmadszor is rátettem a könyvet az állatkára és RÁÁLLTAM a könyvre, no ez már végzett a bestével; gondoltam, majd alkalomadtán előszedem a porszívót és majd felszívom, ne éktelenkedjen ott. (Nem volt nagy bogár amúgy, fél centi sem volt.)
ERRE. Az előbb látom, mászik el a bogaram. Igen ám, de háton... No, mondok, ez így nem lesz jó, ha túlélte, hadd vigye magát, leszek olyan könyörületes és hasra fordítom. Igen ám, de észrevettem, hogy nem is saját lábon próbál angolosan távozni a bogárkám, hanem húzza egy hangya. Hát ez végképp kihúzta nálam a gyufát a gerincteleneket illetően és együtt felszippantottam őket az örök porszívózsákok birodalmába.
THE END
Ja, a hangya bosszújaként, az eset óta az "A mai nap éppen megfelelő arra, hogy a hangya Holdra szálljon.." kezdetű magasröptű csodát dúdolgatom.   
 

Az a baj, hogy rájöttem, hogy egy mazochista vagyok... Szorgalmi időszakban be vagyok sózva, úgy érzem, hogy minden itthon töltött idő pocsékolás, mikor vár az élet, a szórakozás, a magamatjólérzés; vizsgaidőszakban viszont mintha csak kifordulnék magamból, kirobbanthatatlan vagyok a kis odúmból, mint Bagoly a Micimackóból. Kiírom, hogy kr n zvrjnk és eléldegélek kenyéren és vizen egy hónapig.
Aranyvirágom ma akart menni usziba, ő (!!!) hívott, hogy menjünk és én (!!!!) ismétlem, én (!!!) beszéltem le. Azért ez brutális. Mindenesetre még 9-ig van idő, lehet, hogy mégis elmegyünk.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése