Oldalak

2005. június 8., szerda

A kezdetek 13

Tegnap a Macska megitta a gondosan elkészített kakaómat. Nem átallott felpipiskedni az asztalra és kilefetyelni a bögrémből a kakaóm. Ez csak azért volt baj, mert 1: a kakaót is és 2: a tejet is alig kapartam össze hozzá. Magamnak. Nem a Macskának.

De most már nem sajnálom tőle... 
Ma megműtötték. Castratio - ez áll a kiskönyvében...
Egész jól tűrte, mondjuk altatták is, szóval így könnyű; de most utána is elég rendben van, attól eltekintve, hogy össze-vissza dülöngél még mindig. Én meg kajánul vigyorgok rajta, mert ezt nem lehet megállni!!
Azt viszont nem értem, miért nem kapott a fejére ilyen papírtölcsért, hogy ne nyalogassa a sebét, mert így 10 percenként szabadon előadja a Queen Bohemian Raphsody című számának kezdő szavát (ezt csak hős Aranyvirágom érti, aki ma már úszni is volt) és kitaccsol. Szép zöldet. Mert az érzéstelenítő zöld volt. 

Fél kettő. A Macska immárom ötödször pakolt ki, már nem mamázik, csak broáf... Én meg fogom a homlokát. 

Azért ez jellemző. Van ez a vizsga. Én már megcsináltam, egyszóval teszek rá, de az ELV kérem...
15 cikk kell, (összesen => talán egyik legpitkóbb tárgyunk) fele angol ugyan, de fele magyar, istenesen. Nagyszájú-megmondom-a-frankót lány írt egy ímélt, hogy osszuk fel, négyeljük fel, bontsuk szét ezt a 15 (!!!) cikket és írja fel mindenki a nevét amellé a cikk mellé, amit szívesen bevállalna kivonatolásügyileg. Ő már ki is nézett magának egyet - egy hat, (igen, HAT!!) oldalas disszertációt, aminek a 3/4 része táblázat meg mártixok.
"Az ember a jég hátán is megél..." Ha le nem csúszik róla... És még csoda, ha ilyen hülye vagyok?! Ilyenek között?! Ehh... 

Amúgy legalább nem pisil be a Macska, ez is valami. Gondosan bemegy az almába és összeszorított fogakkal, koncentrálva kapar helyet magának a Kaczorban... Meg alszik. Álomba sírja magát és meg van sértődve. Szerintem utál. És nem véletlenül....

Nagyjából elolvastam a drámás cuccokat, csak Yeats-ről nem találok semmi könnyűt és jót... A Macska az előbb eltűnt, kerestem és a mosógép tetején találtam meg összegubódzkodva. Csak azt nem tudom, hogyan ugrott fel olyan magasra nagy kábulatában. Úgy tűnik csak egy életét vettük el reggel, maradt 6, most azokat próbálgatja. Szegénykém. 

Ezt egyszerűen N E M  H I S Z E M  E L! Csináltam saját hozzászólásfalat!! Én! Egyedül! Saját kódot generáltam! Hű. Ez nem semmi. Borzasztó büszke vagyok magamra! Lehet, hogy ezért más gagyinak tart, de én és a web az három. Hogy úgy mondjam, más területeken alkotok nagyot, nem itt.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése