Oldalak

2005. július 6., szerda

Kezdetek 29

Fél órája fenn vagyok... Éjfélkor feküdtem le....
A Macska kettő óra 23 perckor Catherine Earnshaw gyermekkori szelleméhez hasonlóan kopogott az ablakon, hogy engedjem már be, mert megfagy...
...merthogy esett az eső...
...pedig mondtam neki, még 11-kor, hogy jöjjön be. Nem jött. Inkább felkeltett 2-kor, mikor amúgy is alig aludtam el, mert az életemben eddig látott össz-vissz két-három horrorfilm egyes jelenetei tolakodtak be folyton a gondolataim közé...


6.20-kor csörgött az telcsi, felkeltem, mondván, hogy a kőműves korán jön. Most 9 elmúlt és még sehol senki. Másodpercenként ásítok. A Macska az előbb becsinált a szobába (!) a szőnyegpadlóra 3 helyre és a konyhába is sikerült tartogatnia valamennyit.
Csináltam csinálni akartam neki egy kis rizst, mert ezt mondta ugye az orvos, erre úgy leégettem, mint még soha, semmit. Most minden ablak ajtó nyitva áll, hogy az áldott huzat megküzdhessen a macskasz@rszaggal vegyes égés szaggal. 

Jah, amúgy azt álmodtam, hogy a Galaxis útikalauz stopposoknak könyvet akartam megvenni valami ócska antikváriumban, de 1604 forint volt, azt meg sokalltam érte... Hiába no, smucig vagyok.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése