Oldalak

2005. szeptember 29., csütörtök

Kezdetek 45

Annyira idióta dolognak tartom, hogy ha végre van egy új, magyar vagy esetleg nem túl kommersz film a TV-ben, azt olyan időpontban vetítik, hogy normális ember biztosan ne tudja megnézni. Ma pl EZ van, ami érdekelne. Háromnegyed egykor kezdődik. Éjjel. Hülyék. Kicsinálták Kenny-t.

A kertszomszéd sztorija tovább gyűrűzött, állítólag 9-en laknak egy házban, nemrég költöztek (mi jöttünk ide másfél éve) és hóts*ggek, szóval megvan az ő gondjuk is, nem hiába szól náluk ezerrel az örökbecsű és megy a gond, megy a gond, megy a gond (halkulóban) Csonka dingdong Banditól...

Ma rájöttem, hogy a lakberendezés mégiscsak férfi meló...
Kérdőívtöltögetés ellenében ma ugyanis az egyetemen a lányok Gyöngyöt kaptak (meg 4 db Always termékmintát - eskü, mint ötödikben... Akkor kaptam utoljára kis zacsiban rózsaszín betéteket használati utasítással....), a fiúk meg Lakáskultúrát vagy WécéGurut. Mikor cserélni akartam egy Gyönggyel a kezemben egy Lakáskultúrára, a nő rámszólt, hogy nemodabuda, lányoknak csak a pletyka jár... Mondjuk mindent megoldunk alapon jött egy külföldi srác és miután azt hazudtam neki, hogy az én újságomban jó nők vannak, lelkesen cserélt velem újságot, mondván lakberendezés - rossz; jó nők - jó.
Vadkapitalizmus. Érdek. Ösztönélet.

Nem tudom kiverni a fejemből azt a szegény feje tetején már jócskán kopaszodó palit, aki a Gyömrői úton ma a zuhogó esőben, az araszoló kocsikat tovább lassítva tolta a lerobbant Lada samaráját...
Ugyanis egy idióta beszorult a gyorsforgalmi hídja alá, így neki köszönhetően bár fél 6-kor elindultunk haza, 7.50-kor léptünk be a kapun. Ömlő esőben. 

Az eső teszi. Mint ezt is...
- Beázott a cipim.
- Melyik?
..
- ???
- A fél.

Ja, ma A-val lógtunk és megnéztük a Földreszállt boszorkányt. Lehet, hogy Nicole Kidman frigid meg unalmas szerető, de mint színésznő, szerintem jó. Az Órákban is tetszett. Pedig pont az ellentétem... Magas és szőkés és semmi cicije. Ja, a film felejthető volt. 1 vagy 2-szer nevettem fel szerintem, pedig vígjáték állítólag. Szar volt a sztori, na. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése