Oldalak

2010. július 22., csütörtök

Amúgy

Ahhoz képest, hogy az első sétáinkon csomószor az Azok a boldog szép napok-at dúdoltam P-nek, most már szinte akkor is szeretem, ha bömbizik.

Na jó, nem szinte.


Még mindig

Szerintem a legbizarabb sírásfajta a nem tudok elaludni, segíts már sírás...


Vul

Tudom, a hasfájósság általában 3 hónapig tart, mi meg még csak a 10. héten járunk, de a kurvaéletbe már.

P. egyke lesz. Ez egyre valószínűbb.

A jó, oké, nappal nem alszik, de éjjel igen-t most kezdi felváltani a p*csába már, hogy ez a kölök se nappal, se éjjel nem alszik.


Színek és nyár

Mindazonáltal, ha már színek, ma vettem P-nek egy rózsaszín hálózsákot (8€ helyett csak 3 volt, ne vicceljünk és nem volt más színben), de hogy ellensúlyozzam a fiaskót, szereztem egy fekete, halálfejes polártakarót is, ugyanis addig nem tudom beletenni a pihenőszékébe, míg nem teszek neki alá egy takarót - 15 fok van kinn.


Így vagyunk

Az már kényszerességnek számít, hogy a legnagyobb sírás közepette is képes vagyok odafigyelni, hogy ha kék rugi van P-n, akkor a kék cumit dugjam a szájába?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése