Oldalak

2011. november 27., vasárnap

Lemaradva

Mivel múlt péntek óta itt voltak anyuék, igencsak hanyagoltam a Tinódi Lantos Sebestyénséget. No de majd most, a szürke hétköznapokon... Kezdem is.
Szombat délelőtt csapatépítésként kimentünk a Phoenix Park-i játszóra. Anyuék ámultak-bámultak a modern játszóteret látva és mivel P. is rég járt arra, volt móka-kacagás. Hazafelé tettünk még egy jó nagy kört a parkban, láttunk egy őzikét, majd otthon főztem valami cukkinis-szalonnás bármit. Míg P. aludt, mi megnéztük a londoni képeket, majd miután felkelt, elmentünk a cornelscourt-i Dunnes-be vásárolni. Este sütöttem lekváros sütit, majd nyugovóra tértünk.
Vasárnap Bray-ben kezdtünk, sétáltunk a parton, P. először hisztizett anyuék szeme láttára, majd hazajöttünk és rántott húst ebédeltünk. Délután kettesben leléptünk a központba (P.-nek akartunk kis zongorát venni, de elfogyott), az ELC után beugrottunk a Smyths-be, nézelődtünk kicsit és hazasiettünk. Este anyuék elsétáltak a Liffey-hez és nagyjából ennyi.
Hétfőn délelőtt Blackrock-ba mentünk darttal, de mivel jó hideg volt, fél óra játszó után bekullogtunk a bevásárló központba. Sajnos bevittem P.-t a Mothercare-be, ahol rákattant a kis zongorára és vért izzadtam, mire ki tudtam onnan énekelni. Délután a Ringsend játszóra loholtunk ki (gáz ez, hogy már fél 5kor sötétedik), ese pedig zabpelyhes kekszet sütöttem.
Kedden szabadprogramunk volt: AV-vel elmentünk Wicklow-ba. Először a Kilmacurragh Arborétumban jártunk, majd onnan továbbautóztunk a Devil's Glen-hez, megnéztünk pár szobrot az erdőben, de mivel bazi hideg volt, nem sétáltunk el a vízesésig sajnos. Az erdőből Glendalaugh-hoz mentünk, ahol ittunk egy teát és ettünk egy scone-t, mert már 3 felé járt. Hazafelé a Sally Gap felé mentünk és ismét felfedeztünk egy-két újdonságot, amit eddig nem láttunk (pl egy vízesést). I love Wicklow.
Szerdán délelőtt a Herbert Parkban jártunk anyuékkal, játszóztunk és kacsáztunk, majd délben bementem a Céghez és ott ebédeltünk AV-vel. Utána beautóztunk a városba, vásárolgattunk, költögettünk és megfáradtan teáztunk és scone-oztunk a Cafe Aroma nevezetű helyen. Este anyu sütött almás pitét, mert nem telhet el nap desszert nélkül.
Csütörtökön délelőtt elvittem anyuékat és P.-t a Panda Cafe-ba, hogy meglássák, hol is fogjuk tölteni a telet... Délután besétáltak a városba nézelődni, majd mikor megjöttek, cseréltünk és én buszoztam be egy-két jelentéktelen cuccért. Este sütöttem kókuszkockát, ami óriási sikert aratott, hiába, tudok én.
Pénteken délelőtt a St. Stephen's Green-i játszót akartam bemutatni, de miután fújt a szél, csak a Ringsend-ig mentünk. Útközben elkezdett esni az eső is, úgyhogy áldottuk az eszünket, hogy nem mentünk messzire. Délben megint a Cégnél ebédeltem AV-vel, majd jött a szabad program. Eredetileg a Farmleigh House-t akartuk megnézni, de nem volt aznap idegenvezetés az egyszerű népnek, így helyette a Wax Museum-ba mentünk be, aminek az alagsora tök jó, mert az az ír történelmen megy végig, de a többi része elég ratyi, úgyhogy 2for1 jeggyel megérte bemenni, de 20 eurót azért kár lett volna kiperkálni a két belépőért... A múzeum után beültünk tejeskávézni a Bewley's-ba és úgy tettünk, mint akik előkelők. Mire hazaértünk, anyu sütött sajtost, hurrá.
Szombaton délelőtt a GoKidsGo-ban jártunk, délután pedig míg P. aludt, kettesben kiautóztunk Dollymountra nézni az apályt. Este már pakolásztunk, de azért a rend kedvéért sütöttem egy almás crumble-t. Anyuék reggel fél 6kor mentek ki a reptérre, most, 3kor már bőven otthon vannak...
Így átgondolva az elmúlt hetet, jó sok időt tölthettünk kettesben, alig láttuk P.-t, rengeteget teáztunk és sconoztunk és nincs okunk csodálkozni, hogy hízunk, hiszen minden nap desszertezünk... Kívülről egyébként soknak tűnhet ez a sok közös program, de nem szabad szem elöl téveszteni a tényt, hogy legközelebb körülbelül jövő februárban lesz ilyen, szóval szegény mink...