Oldalak

2012. március 3., szombat

Holy crap, old Aragon & young Gandalf...

Csütörtökön megnéztem az A Dangerous Method-ot. A téma nagyon érdekes volt, Freud, Jung, Európa, pszichológia; de KK-tól egész egyszerűen agybajt kapok. Ronda, ronda, ronda, ronda, melletlen és ronda. Ebben a filmben meg különösen.
Érdekes módon amúgy tanulmányaim alatt Jung sokkal szimpatikusabb volt, mint a fixált Freud; ez alapján a film alapján viszont inkább Freud-ot választottam volna anno követendő példának, mint Jungot, még ha az utóbbi olyan jóképű is lett volna, mint MF (de még csak nem is volt az).
Egy szó, mint száz: nekem nagyon tetszett a film, örülök, hogy megnéztem. (És akkor KK-tól most eltekintek, mikor ő volt a vásznon, becsuktam a szemem.)

5 megjegyzés:

  1. koszi, hogy ezt irtad: akkor ma megnezzuk mi is, mar egy ideje itt van a filmek kozott, de vmiert mindig elmaradt. Lehet, hogy K.K. miatt?! :-)

    VálaszTörlés
  2. jajj remélem tetszeni fog, én elfogult vagyok a témát illetően. :) majd meséld el, milyen volt!

    VálaszTörlés
  3. Nna, megneztem tegnap este. Jo volt, tetszett...
    de biztos nem K.K. lenne az, akibe beleszeretnek, ha ferfi lennek, bar nalam o vitte a palmat, ami a szineszi alakitast illeti.
    A karaktererol egyebkent a "Zongoratanarno" c. film ugrott be. Hasonloan "egeszseges"lelkuletu no volt o is, csak o vagdosta magat itt-ott.
    Osszessegeben jo volt, csak azt sajnaltam, hogy nem reszleteztek jobban a tudomanyos oldalat.

    VálaszTörlés
  4. Azt a filmet még nem láttam, pedig sokszor hallottam róla.
    KK színészi alakítása nekem azért nem tetszett, mert MINDEGYIK filmjében ugyanolyan. :D

    VálaszTörlés
  5. Akkor javaslom, hasonloan beteg a no abban is:-)
    Ez a legtobb karakter szineszre jellemzo (ugyanugy alakit , ugyanazok a gesztusok, stb)

    VálaszTörlés