Oldalak

2012. június 25., hétfő

19, azaz egy hiján 20

Remek éjszakánk volt tegnap. Este P. viszonylag korán és hamar, 3/4 10-kor elaludt, majd 3-kor ébresztett. AV bement hozzá és sajnálattal közölte, hogy aktuális egy peluscsere... Szuper, kb 1 hónapos korától 25 hónapos koráig egyszer sem volt eksön éjjel, erre most múlt héten is volt egy ilyen éjszakánk meg most is, le kéne szokni a mámonyáról valószinűleg, többet nem veszek neki, az tuti.
No szóval peluscsere a félhomályban, majd rápillantottam a kis drága szemeire és megrettentem. Totálisan éber volt a büdös kölyök. 3-tól 4-ig fogtam a kezét, simogattam, aludjál, éjszaka van-oztam neki, semmi. 4-kor közel az agyvérzéshez kiviharzottam tőle, AV felváltott és ő virrasztott a kis disznó mellett. (Természetesen én sem aludtam ám, mert halál ideges voltam rá, de legalább a másik szobában feküdtem.) 5-kor AV is kijött, úgy tűnt, vége a hajnali tombizásnak, de neeem, 10 perc múlva újra nekiállt kiáltozni, hogy apapapapapapaanyanyanyanya, majd ekkor benéztem hozzá, elmondtam, hogy mindenki alszik, ő is legyen szives aludni, mert kiteszem a folyosóra nyanyázni, de nem, ettől csak elkezdett sirni, úgyhogy végül AV bement hozzá és fél6 körül diadalmasan tért vissza, hogy alszik végre... Mindezek után reggel volt képe 8.25-kor kelni és napközben 1 óra 10 perc után felébredt a délutáni alvásából is. Ehhez képest tök izgága egész nap, nem fáradt ám, dehogy, ugyanúgy megy az aktivkodás, mintha mi sem történt volna... Eh...
És rendben van, felhozhatjuk védelmére, hogy áttört a 19. foga is (már csak a bal felső leghátsó hiányzik), de hallottam én már olyanról, hogy valakinek gőze sincs arról, hogy mikor jöttek ki a gyereke fogai, hiszen "sosem látszott meg az éjjeleken semmi"...

6 megjegyzés:

  1. Uhh! Becsülöm a türelmeteket!
    Zembernek sem tűnne fel a fogzás... Ma is vígan alukált, míg a lánya közvetlenül mellette feküdt és üvöltött bele az arcába. Erre születni kell... Szóval sztem nem a gyereken múlik. :-D

    VálaszTörlés
  2. Eh, a részemről nem nevezném ezt türelemnek... Baromira mérges tudok lenni ilyenkor.
    Hogy lehet ébren lévő gyerek mellett aludni? o.O

    VálaszTörlés
  3. Szóval a világ minden táján alvásképtelenek mostanság a kölkök :-)

    Amúgy enyém uram se szokta meghallani, ha L. szirénázik...pedig azt aztán tényleg nehéz NEM meghallani.

    VálaszTörlés
  4. Ne is mondd!! Kitartás nektek is. ;)

    Nálunk én vagyok a mélyebb alvó szerencsére vagy sajnos, de el sem tudom képzelni, hogy egy idő után ne ébredjek fel a szólongatásra (hálistennek rég volt sirós ébredés)...

    VálaszTörlés
  5. Nem tudom, hogyan csinálja! Én bezzeg 2 csukott ajtón át, a fejőgép mellől is meghallom. Tőle meg 20 centire van... De sebaj, újabban őt is lövi a leányzó cumival, s arra ébred. :-D

    VálaszTörlés
  6. Ez túl magas nekem. :D A sirás nem monoton zaj, hogy nem lehet hallani? :D

    VálaszTörlés