Oldalak

2012. szeptember 10., hétfő

Steril

Mikor a múlt héten odajött hozzánk egy másfél év körüli kisfiú, beszáradt zöld takonnyal az orrában és lekvártól (?) ragadó kézzel (amin fűszálak lógtak) megfogdosta a nálunk lévő két kisautót és én, mint az őrült dugtam P. elől a két kis kocsit, nehogy azelőtt hozzáérjen, hogy én itthon lefertőtlenitem őket, kicsit szégyelltem magam, milyen disznó vagyok már, de ennek ellenére 5 perccel azután, hogy ma AV megkérdezte, hogy a könyvtárból kikölcsönzött könyveket lemostam-e, mielőtt odaadtam P.-nek, a járókelők, akik bekukkantottak a konyhánkba, egy őrült tekintetű némbert láthattak, aki vadul törölgeti a konyhaalsztalon feltornyozott keménylapos könyvek minden egyes lapját...
Hiába, első gyerek és hiába, itt élünk, ahol...  

4 megjegyzés:

  1. Nekem sem jutott volna eszembe lemosni a könyveket. A lekváros füves autót meg én sem adtam volna a gyerek kezébe. :D

    VálaszTörlés
  2. Az igazság az, hogy nekem eszembe jutott, de lusta voltam, majd mikor rákérdezett, megerősitett benne, hogy ez nem nagyon hülye ötlet... :D Az ilyen kicsiknek való könyveket simán nyalogatják, harapdálják otthon, fúj.

    VálaszTörlés
  3. Szerintem teljesen logikus mindkettő, mert 1. zöld takonnyal nem viccelünk, 2. a könyvet, ahogy írtad, bekapja, nyalogatja más gyerek.

    (A terhesség alatt iszonyú tisztaságmániás lettem én is, ott csúcsosodott, hogy még a fényképezőgépet is áttöröltem fertőtlenítős kendővel. Úgy Léda 7-8 hós koráig tartott, addig tényleg nem voltam normális, de amióta a földről eszik, meg hangyákat töm a szájába, nagyjából mindegy is :-D )

    VálaszTörlés
  4. Katity: Úgy látszik a terhesség alatt mindenki meggárgyul. Én is végigtakarítottam a terhességet. :D Csak én még a vegyszereket is kidobtam itthonról és minden bio volt. :D :D :D Most meg már kb. én is szarok rá. Olivér is úgy néz ki folyton, mintha a kutya szájából evett volna. :D

    VálaszTörlés