Oldalak

2012. november 10., szombat

Amúgy meg nem birom ki

Borzasztó, ami SZB-vel történt, de a FB-n keringő "1 lájk = 1 lövés" cimű PE fotóktól hányingerem van. Nem akarom elhinni, hogy manapság az emberek 80%-a már csak ilyen hihetetlenül szánalmas módon képes kifejezni azt, hogy

  • bazmeg, sosem figyelek arra, mi zajlik körülöttem, vagy ha igen, túl gyáva vagyok lépéseket tenni 
  • úristen, én is hányszor voltam dühös / mérges a gyerekemre, pedig csak egy gyerek, hogy lehetettem ilyen szar alak
  • istenem, összefo*som magam a félelemtől, hogy ilyen világban kell élnünk
  • rosszul érzem magam a bőrömben, tehetetlen és feszült vagyok a rohadt fidesz / mszp / tökömtudjami miatt.

3 megjegyzés:

  1. Nagyon sajnálom azt a kisfiút, de nekem már az egésztől hányingerem van, a like, ha gyújtanál érte gyertyát jellegűektől is! Katasztrófaturizmus meg minden. Mi akadályoz meg, h pl gyújts szegényért egy gyertyát? És miért kell ezt közhírré tétetned, h te gyújtanál érte egy gyertyát? Wáááá!

    VálaszTörlés
  2. Nekem már eleve a "lájk" szótól hidegrázásom van. :) Az ember belegondol és ilyen atyaég, mikor lett a világ ennyire MŰ?
    Szomorú dolgok ezek.

    VálaszTörlés
  3. No, írtam az előzőhöz, de eldugtad... :-)

    VálaszTörlés