Oldalak

2012. november 15., csütörtök

Duma

  • El lehet képzelni, mennyire komoly a szorulás helyzet, ha P. úgy kéri, hogy cseréljem ki a pelust, hogy Nyanya, kőbis kaka. Pelus cserél ki! (A gyengébbek kedvéért a kő-bis a golyó-bis keményebb változata...)
  • Van egy nóta, hogy "Este van már, késő este, Pásztortüzek égnek messze", ez P. előadásában úgy hangzik, hogyaszongya: "Este van már, késő este, Pásztortüzek földön, földön"...
  • Nem is irtam, tegnap a Pandában megkérdezte egy ir nőci P.-től, hogy hivják és gyönyörűen válaszolt, hogy Pitör. Ezután odasúgtam a nőnek, hogy kérdezze már meg, hány éves, megkérdezte és arra is reagált, hogy . Most először történt ez meg, hogy angolul válaszolt egy idegen kérdésére. Hujjá.

4 megjegyzés:

  1. milyen érzés volt hallani, hogy angolul beszél?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örültem, bár ezek ugye betanult mondatok. Mondjuk az tényleg jó volt, hogy nem csak az én kiejtésemmel értette meg a dolgokat. :D

      Törlés
  2. Emiatt kicsit irigy vagyok, hogy a fiad rögtön két nyelvet tanul meg... :) Egyébként aranyos lehetett! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Most, ahogy olvasgatok utána, furcsa dolgokat tudok meg erről. :) Mondjuk logikusak, de eddig még nem filóztam el a kétnyelvűségen. És hát azért az angol "megtanulásától" még elég messze áll, valljuk be. :D

      Törlés