Oldalak

2012. november 9., péntek

Ja és még egy kép az utókornak

Hoztam tegnap P.-nek még egy nagy pázót* (bal oldal), ami eléggé hasonlit a régebbire (jobb oldal) és basszus ma délelőtt már kirakta egyedül, igaz, beletelt vagy fél órájába és nekem is ott kellett ülnöm felette, mert a szemeim erőt adnak. (Ellentétben a kezeimmel: megfognom ugyanis tilos volt a részeket.)
(Az a kósza darabka egy plusz volt, haha, egy elemből kettő került a dobozba.)

* Magamnak pedig vettem életemben először skinny farmert, hogy a csizmámba be tudjam húzni a gatyómat. A durva, hogy 10-es méretet hoztam, ráadásul 10S-est (10 - short) és igy is hosszú a nadrág szára. Most vagy el vannak szabva ezek a gatyák (igen), vagy az én combjaim vastagok ahhoz, hogy feljöjjön rájuk a 8-as nadrág, aminek a hossza valószinűleg megfelelne (ááá, nem).

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése