Oldalak

2012. december 7., péntek

Azért vicces is van

Jól sikerült a Mikulás, P. két pofára zabálta a csokikat, jó szorulása is van most, no de egyszer egy évben belefér. Viszont ami a legjobb: este lefeküdtem mellé a földre, altatni és egyszer csak hallom, hogy "Két szajvas húúttta, szááá jepitettte, gőbölyű jákját száfele vitte, jákják teliják, pijos ama, ajanyág". Igy. Suttogva. Köpni-nyelni nem tudtam, lélegzetvisszafojtva hallgattam, meddig tudja és bakker végig. Mikor végzett, megkérdeztem tőle, hogy te ezt igy tudod, te? mire öt percen keresztül nem birta abbahagyni a sikongatást és a kacarászást, olyan büszke volt magára. A szép az egészben, hogy ezt én nem is szoktam neki énekelgetni (lemaradtam a hull a pelyhesnél és a kiskarácsonynál), de először életemben bekapcsoltam neki a Picurrádiót, mondván fokozzuk kicsit a hangulatot, hallgassunk karácsonyi zenéket és valószinűleg onnan hallotta és magolta be. Döbbenet.

6 megjegyzés:

  1. Hát ő nem beszélt 1,5 éves korában, mint Léda, de most végre megeredt a nyelve. :D Ma napközben azt gyakorolgatta, suttogva, hogy óvöl, szörkl, rektengl, trájengl... :D

    VálaszTörlés
  2. Ezt a picúr rádiót bevetjük asszem!

    VálaszTörlés
  3. Sajnos sok az ismétlés, de ideig-óráig jó, mesék is vannak néha...

    VálaszTörlés