Oldalak

2012. december 17., hétfő

Bossz

Ma két gyerekes kiakadást is olvastam és én is csatlakozom, mert vannak dolgok, amik valóban őrjitőek. Engem mostanság az húz fel, hogy:

  • mindenki kérdezgeti, hogy miért nem adjuk bölcsibe P.-t, minek a babysitter. Na vajon miért. Mert mondjuk egy fizetésből nem megoldható, hogy 1000 eurónál is többet költsünk egy hónapban arra, hogy a gyerek egy kétes helyen legyen? Én nem tudom, miért hiszi mindenki, hogy 1) nyugodtan turkálhat a zsebünkben 2) az úgy megy, hogy én csettintek és egyből hozzám vágnak egy havi minimum 2000 eurót hozó állást egy országban, ahol a nép 13%-a munka nélkül van 3) minket felvet a pénz és meg sem éreznénk egy ekkora kiadást.
  • ha valaki beleszól abba, mit engedünk a gyereknek és mit nem. Az előbb beszéltünk AV anyukájával és miközben játszottunk a kamerával (P. fotózgatott és megmutogatta a műveit), ő szólt, hogy "Ajjaj, P., nem kéne azzal játszanod, mert eltöröd..." Bazzeg ott ültem mellette! Csak el tudom dönteni, mit engedek neki és mit nem... 2500 kilométerről is okosabb természetesen. Hihetetlen.  

4 megjegyzés:

  1. Ó, ez a megengedés is... Már megkaptam, hogy Gergő el van kényeztetve, mert nincs neki minden megtiltva (pl. kipakolhat a szekrényből, rendezkedhet, ha nem tesz semmit tönkre), nem erőszakolom a rácsos ágyba, ha nem alszik el benne, és úgy általában nem csapkodom a fenekét meg a kezét, ha rosszalkodik. Úgy értem, ha szerintük rosszalkodik, mert szerintem csupán eleven, szeleburdi és játékos.

    VálaszTörlés
  2. Az a baj, hogy az idősek (legalábbbis anyósom) teljesen el vannak tájolva, mert neki pl mggyőződése, hogy ő milyen jó munkát végzett, ami részben igaz is, de jó lelkűen megfeletkezik arról, hogy az ő kisfia bizony hordta haza rendesen az intőket a suliból, szóval azért ő sem volt az a mintagyerek... A mintagyerek ÉN voltam, a mindig jókislány, a mindig szófogadó és az igazat megvallva nem várom el ezt a szerepet a gyerekemtől, mert láttam, látom a hátulütőit...

    VálaszTörlés
  3. Gergő igen távol áll a mintagyerektől, de a rossztól is. Van olyan Gergővel kb. egyidős gyerek, aki még mindig leteszem-ottmarad gyerek. Lehet, hogy nyugodtabb az élet egy olyan gyerekkel, de én nem kérem, köszönöm.
    Nekem egyébként nem feltétlenül az idősebbek szólnak be (bár ők is akadnak), hanem velünk egyidős gyerektelenek...

    VálaszTörlés
  4. Hat ok meg majd meglatjak... :P

    VálaszTörlés