Oldalak

2013. február 11., hétfő

Gyerek vagy ám még

Szegény P.-re ma rájárt a rúd, nem elég, hogy miután 5 (!) perc alvás (?) után kicsörtetett a szobájából, ráripakodtam, hogy azonnal visszahúz az ágyába, különben nagyon rosszul jár, a Kackacban olyan jó 3-4 métert esett... Vannak azok a szintek a labirintusban és a tetején valahogy elvesztette az egyensúlyát és mint egy bábu esett le 4 szinten át. Először csak távolról néztem megkövülten, hogy most ilyenkor mi az isten van, mert nagyon abnormális látvány volt, ahogy fejjel előre potyogott lefelé egyre mélyebbre, aztán miközben siettem felé, megrémültem, hogy te jó ég, nem hallok semmit, tuti elájult vagy valami, de szerencsére semmi baja nem lett, mire odaértem, pont leért ő is a földre és legörbült szájjal bújt az ölembe és egy nyikkanás nem sok, annyit nem sirt... (Nem úgy, mint később, mikor véletlenül megnyomtam valami gombot és beindult a labdafújó, amitől bokán fosta magát és vagy 10 percen át maxi gázon üvöltött, de úgy, hogy az egyik alkalmazott még a száját is elhúzta, hogy hmmm, mit visitozik már itt ez a Gyerek...)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése