Oldalak

2013. február 1., péntek

Miért repül ilyen gazdátlanul - már nekem esik szarul

Mindjárt indulunk, P. reggel óta a repülés lázában ég és azt tervezgeti, miket fogunk csinálni otthon, a Mamáéknál. Szegény most tudta meg, hogy csak ketten megyünk, Apa (azaz deddi) itthon marad dógozni ebbe a szűke házba. Imádkozzatok, hogy essen egy kis (!) hó az elkövetkezendő 13 napban, mert csórikám nem tudja, mi az a szánkózni, csak nézett nagy szemekkel, mikor emlitettem neki. (Beült egy dobozba, hogy toljam (Nyanya, gyeje ide! Ajig vájom...) és akkor felvetettem, hogyha szerencsénk lesz, szánkózhatunk is otthon.)
Amúgy egész reggel humorizál, nem tudom, mi lelte, úgy pakoltam a bőröndbe, hogy káromkodni is elfelejtettem, hogy mennyire utálok csomagolni, mert nagyon kellett röhögnöm.

3 megjegyzés:

  1. Jó utat nektek és remélem, lesz szánkózás is!

    VálaszTörlés
  2. Köszi, megvolt, holnapra meg havat is mondanak állitólag. :D

    VálaszTörlés
  3. Szuper!
    Remélem, h minden oké otthon! Érezzétek jól magatokat!

    VálaszTörlés