Oldalak

2013. május 1., szerda

Az autóm és én

Hétfő óta van saját kölcsönkocsim hehe. Eredetileg egy kicsikét kértünk, de mivel nem volt készleten csak egy bazi nagy, azt megkapta AV, én meg megörököltem az eredeti kölcsönzött autónkat - ami szintén nem kicsi, hogy úgy mondjam. Nem terepjáró, nem óriási, de azért nem egy kecses kis női kocsi... Ennek megfelelően kissé rettegve ültem bele hétfőn délelőtt, hogy elmenjünk a Las Palmas Parkba - majd rádöbbentem, hogy csessze meg, automata váltós és én még az életben nem vezettem olyat. Azt tudtam, hogy ha nem fékezek, alapból menni fog a járgány, azt meg kitaláltam, hogy az R az valószinűleg hátramenet, igy torkomban a gyomrommal nekivágtam az útnak. Először bal lábbal fékeztem, aminek köszönhetően majdnem kirepültünk előre a szélvédőn, aztán váltottam jobb lábra és úgy már finomodott a dolog. Amikor beparkoltam a park elé, szinte örömtáncot jártam, mire vagyok képes, roppantul büszke voltam magamra, milyen menő is vagyok, Kaliforniában vezetek atyaég. Rövid játszózás után beigértem P.-nek egy fagyit, igy hazahajtottunk és beugrottunk a Safeway-be, két kis dobozos Ben & Jerry jégkrémért. Délután - immáron nekibátorodva - a DeAnza Park-ba mentünk kocsival, ahol találkoztunk egy magyar nőcivel és mint kiderült, az ő férje is a Cégnél dolgozik. Hja, tesis a világ. Kicsit beszélgettünk, majd mi leléptünk, mert AV-val megbeszéltük, hogy este mosodázunk. Igy is lett, miután hazaért, elautóztunk egy közeli mosodába, majd mig tisztultak a ruháink, beültünk pizzázni a Chicago nevű étterembe. Bár a mosás elég drágának bizonyult, a pizza nem, egy 3 személyes, nagy pizzáért fizettünk 23 dollárt, igy itallal együtt 28-30-ban benne voltunk. (Mindketten kértünk egy-egy kólát és hogy hozták ki? No hogy? Egy literes befőttesüvegben. Nem 2 decit, nem 3 decit kaptunk, fejenként egy litert bakker. Ott is hagytuk teszem hozzá.)
Ma szintén autóztunk: délelőtt és délután is az Ortega Parkban jártunk, igaz, délután a Panama Parkot céloztuk meg, de kiderült, hogy ott nincs játszó, igy továbbcsorogtunk a másik parkba. P. továbbra sem volt hajlandó homokhoz érni, igy a játszózás kifulladt a hintázásban, de nem bántam, ez is valami, legalább friss levegőn voltunk. Délelőtt, a park után még beugrottunk a Dollar Tree-be és a DDdiscounts-ba, ahol P. kapott egy zöld-barna csikos galléros pólót, ami szuperül áll neki, no de mi nem. Miután AV hazaért, elautóztunk a Walmart-ba, hátha tudunk bilit venni, de mivel nem volt, csak rózsaszin, egy kis teherautóval távoztunk, amivel a homokban is lehet játszani. (Nem, nem adom fel a homokozást.) A Walmart után átcaplattunk egy cipőboltba is, hogy P.-nek vegyünk szandált. A tavalyit persze kinőtte, Dublinban meg nem találtunk neki jót, itt viszont már égetően szükségünk volt egy lengébb pár lábbelire a sportcipő helyett, mert szegény folyton panaszkodott, hogy beizzad a lába. Szerencsére találtunk egy tetszetős darabot, most már csak drukkolni kell, hogy P. hajlandó is legyen felvenni holnap. (Utóirat: felvette, imádja és örül, hogy idézem: máj nem izzad beje a jábam.)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése