Oldalak

2013. június 4., kedd

Egyre tobbszor jut eszembe, hogy talan nem a legkiralyabb otlet volt igy idoziteni ezt a terhesseget, miutan gyakorlatilag az ittletunk egy harmada azzal telt, hogy folyamatosan hanyingerem volt reggel 9tol lefekvesig. Oke, oke, lehetnek magasztosabb, tudom, de egyszer vagyunk / voltunk itt es az igazat megvallva az utobbi idoben mar csak vegetaltam ezen a szepseges helyen, mert bevallom, nem tud oszinte lenni a mosolyom, mikozben allandoan nyeldekelnem kell es kuzdeni, hogy ne dobjam ki a taccsot percenkent.
Hogy a holnapi ejszakazast es maratoni repulest hogy fogom birni... no abba bele sem merek gondolni.

4 megjegyzés:

  1. Én Coca-cola Zero-t kortyolgattam az elején émelygés ellen (jól esett, hogy hideg, és kis időre elmúlt tőle a hányinger).

    VálaszTörlés
  2. engem is egyszer egy kóla segített hozzá, hogy haza tudjak támolyogni a boltból:) - mondjuk alapvetően semmi nem segített, iszonyú volt, ilyen lehet a kemó. szóval részvétem, komolyan.

    VálaszTörlés
  3. AV nagy kolas, sajnos ra sem tudok nezni. Olyan, mint a kv, ha eszembe jut, mar attol is kesz vagyok... Most a szensavas viz es a rago valik be kb, fura, multkor a mentolt utaltam, most egesz hasznos. Ja es P.-nel a fagyi is szuper volt, no most az sem segit. Fura, hogy ez igy valtozik, lehet tenyleg lany lesz. :D Ja es sokan a gyomberre eskusznek, no nekem az wtf. Nekem is a kemo jutott eszembe amugy, nem is tudom, azt hogy lehet kibirni, itt legalabb nem beteg vagy. :(

    VálaszTörlés
  4. fúj, gyömbér, én azzal is próbálkoztam, de még most is okádnom kell attól a szagtól meg íztől, szóval elég elvetélt ötlet volt. rágó? húha, ez meglepő. nekem a jégkocka szopogatás is jó volt, mondjuk én általában még a vizet is kihánytam. amikor hét hónapig okádtam, nekem nem úgy tűnt, mintha nem lennék beteg;)

    VálaszTörlés