Oldalak

2013. június 12., szerda

Undi, undi vagyok

Hol jártam én azalatt, mig otthon újra divatba jött a... TÁDÁÁÁM biciklisnadrág?
(Egyébként megőrülök a divattól, komolyan, valami hülyeséget felkap valaki hülye és az emberek többsége - alkattól és adottságoktól függetlenül - mint a birka elkezdi azt utánozni, hogy trendi legyen. Nálunk ilyen ez a szerencsétlen skinny farmer (ma jól be is rágtam, bazzeg hogy árulhat egy üzlet tizféle skinny farmert és (figyelem!) egyetlen más fazont, ami történetesen Boyfriend style?), otthon meg ahogy elnézem, tekintve az időjárásbeli különbségeket, a biciklisgatyó. Jézus.

7 megjegyzés:

  1. Én már azt sem értem, hogy amikor először divat volt, hogy engedhettek ki ilyenben az utcára anyuék...

    VálaszTörlés
  2. Merre láttad? Velem még egy sem jött szembe... szerencsére. Az lesz a vég, ha megint egyberuhával lesz a menő. :D

    VálaszTörlés
  3. Ági, pont ma akartam így felöltözni! :)
    (bár én térdig érő leggingsnek hívom, de mindegy.)

    VálaszTörlés
  4. Micsoda? A bringás gatyó újra divat? Jesszum!

    VálaszTörlés
  5. A leggins OK. :) A combközépig érő biciklisnadrág az más. :)

    VálaszTörlés
  6. a csillogós anyag a különbség? :)

    VálaszTörlés