Oldalak

2013. július 30., kedd

Frontátvonulás

Én nem tudom, megint mi van mindenkivel, meg vagyok sértődve a világra, komolyan. Mikor hazajöttünk, szinte azonnal irtam az Eszteréknek (akiknek a Nóri nevű lányuk van, aki januárban lesz 3 éves), hogy találkozzunk, rég láttuk egymást, miegymás. Egy hétig nem reagált, mondjuk mi sem voltunk itthon sokat a melegben, szóval betudtam annak, hogy biztos ők is kirándulgatnak, majd egy hét után irt egy kurta levelet, hogy jó, majd találkozzunk jövő héten... A jövő hét eljött, elmúlt, majd miután most úgysincs kocsink, irtam neki, hogy jöjjenek át, szivesen látjuk őket, az eső is esik, kimenni úgysem lehet, mire most is valami kamu indokkal lepattintott. Otthon van ő is a 2,5 éves gyerekkel. Hasonlóan hozzám, semmi fixet sem csinál. Akkor hogy lehet az, hogy 3 hete egy szabad délelőttjük / délutánjuk sincsen? Eh, biztos utálják a képünket, csak azt nem értem, hogy ezt miért nem fogtam még fel, mit kapálózom... (Amúgy irtam Brúnóéknak is, ha minden igaz, ők eljönnek holnap.)
A másik az osztálytalálkozó saga, ami zajlik, miután irtam a közös falra, hogy khm, vajon mikor lesz szeptemberben a dolog, mert július vége van, ha nem  most veszek jegyet, akkor soha, mert 2 héttel a repülés előtt már rohadtul felmennek az árak és ugye szeptember első hetét javasolta az egyik lány, mire az Új Szervező, az Ex körbeirt a külföldön élőknek, hogy hát, szerinte ugyan még elég korán van (!), de egyeseknek sürgős, szóval mikor vagyunk nagyjából otthon, mert aszerint szervez. (Látszik, hogy az embereknek gőzük sincs, hogy megy ez a hazarepkedés, mit gondolt, majd augusztus közepén kijelenti, hogy szeptember 8 és veszünk jegyet 200-250 euróért (ami nálunk 400-500, ha P.-vel megyek)?) No mindegy, itt nem szóltam, kóstolgasson csak, le van ejtve, biztos én vagyok túlérzékeny (nem, mert ezt nem viccből irta, hanem komolyan), de ma meg szinte lecseszett, hogy mi az, hogy felvettem az általam kreált (!) Ex-gimi FB csoportba olyanokat is, akik nem az osztálytársaink voltak, hanem mondjuk évfolyamtársaink, mert ez most igy neki mennyi többletmunka, hogy csinálhat új FB csoportot... Anno morogtam is itt rajta, hogy két hülye elkezdett mindenkit felvenni a zárt csoportunkba és erre most én kapok kioktató hangnemben, hogy igy elcsesztem a magán-fórumunkat (amit mellesleg én találtam ki és csináltam meg, csak ketten belekontárkodtak)?! Hát hol élünk? Ami idegesit, hogy nem hiszem, hogy mással merne ilyen stilusban beszélni, velem meg simán megengedi magának több ember előtt.    
Biztos front van.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése