Oldalak

2013. augusztus 5., hétfő

A hétvége vége

Tegnap délelőtt a fiúk lementek a Herbert Parkba, mig én főztem (krumplifőzeléket fasirttal, ez ám a jó kis vasárnapi ebéd), de mivel esni kezdett az eső, inkább kimentek a Poolbeg-hez meg bicajozni Sandymountra. Ebéd és alvás után elmentünk az IKEA-ba és mig P. játszott a kirakott játékokkal, kerestünk neki egy normális ágyneműt, mert pléddel takarózni már olyan snassz szerintem ennyi idősen és különben is, jön a tél, elkél a melegebb takaró. Huzatot nem vettünk rá, mert az IKEA-s minták kicsit khm... furcsák és reméltük, hogy az amazonon vagy az ebayen lesz szebb mintájú huzat 10-12 euróért. (Hogy ez mennyire nem igy van, lásd a következő bejegyzést....) A játékos részlegen találtam egy két darabos éles gyerek ollókészletet, igy azt is elhoztuk, valamint bepakoltunk még pár egyéb apróságot is. Bár a mandulás sütit nagyon kivántam, mivel jó nagy volt a sor, inkább passzoltuk a dolgot és 6 körül már haza is indultunk. Este AV sütött palit, igy azzal zártuk a napot, what a surprise kategória, tudom, de a szokások emberei vagyunk.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése