Oldalak

2013. augusztus 3., szombat

Itt van az ősz

Annyira kemény, hogy megint hétvége van, hogy a jó életben telik igy az idő?! Délelőtt a Marlay Parkban jártunk, de eléggé fújt a szél, úgy tűnik, vége a nyárnak. Ennek ellenére jót játszóztunk, főleg a hosszú hinta aratott, de a hosszú, kanyargós lejtők is tetszettek P.-nek, mert repeszthetett bőszen lefelé a bicóval. Ebédre háromfélét ettünk: én a tegnapi spenótos-ricottás tésztát, P.-nek csináltam spenótból meg darált húsból fasirtot, AV meg kapott császármorzsát. Azt mondja, jó lett és mivel én nem szeretem, kénytelen vagyok elhinni neki, mert meg sem kóstoltam. (A leirt hozzávalókból amúgy nem lesz 6 főre elég morzsi, 2 adag jön ki belőle vagy ha desszertként eszik, mondjuk 3.) Délután kicsit veszélybe került Bray, mert 2 órán át csúnyán esett, de végül nekivágtunk és bár borult volt az idő, esni már nem esett. P. a szokásos kamionba kétszer is beült, majd AV-vel bevállalt valami kukacos attrakciót is és a képen látható repülő autót is kipróbálta. A sok pörgést fagyival koronázta meg, bár piszok hideg volt, nem fosztottuk meg a fagyizás élményétől, mert manapság Bray = fagyi számára. Hazafelé beugrottunk a Lidl-be, vettünk isteni szőlőt, majd 7-re értünk haza, szóval kis játék, vacsora, fürdés, alvás.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése