Oldalak

2013. augusztus 3., szombat

Tegnap haladtam bőszen, miután délután elautóztunk a St Stephen's Green-be. Egy mellékutcában parkoltunk, örültem, mint majom a farkának, hogy találtunk parkolóhelyet, mert egyébként lehetetlen azon a környéken letenni a kocsit a szűk utcácskák meg a sétálóutcák miatt. Vicces volt amúgy, mert odafelé az egy sávos úton megállt előttem két taxis (egymás előtt) és a közelebbi közölte, hogy kerüljem már ki őket, mert most ők sokáig fognak pakolni - igen ám, de kerülni csak úgy lehetett, ha a Demszky-csöcsöknek megfelelő Demszky fütyiket megközölve jó darabon a villamos sineken hajtok... Mivel láttam, hogy tényleg sok cuccot fognak kipakolni, mit volt mit tenni, kikerültem őket a villamossineken, paráztam kicsit, szó se róla, de érted, ez Irország, az egy sávos utat lazán blokkolják a taxisok és elvárják, hogy kockáztatva a saját és az autód testi épségét (értem ezalatt, hogy nem csak úgy ráhajtasz a sinekre, hanem szlalomozol a vasrudak között) még te küzdj a továbbjutásért. Eh. Mindenesetre kalandos utunk jó véget ért, mert mint mondtam, találtunk parkolóhelyet az utcán. A H&M-ben kezdtünk, a kismama-részlegen persze, vettem egy szürke terhesruhát meg egy vastag sötétzöld terhesharisnyát (utóbbit nem tudom értelmezni, de csak 3 euró volt, amúgy is megvettem volna) illetve megállapitottam, hogy a H&M-ben vannak jó áron csinos női és fiú ruhák is, úgyhogy mostantól imádom és ide fogunk járni a Penneys meg a Dunnes mellett. A H&M után bevágtattunk a Holland&Barrett-be, magnéziumért (azért oda, mert máshol nem láttunk csak magnézium plusz kálciumot, ráadásul piszok drágán, itt meg akciós volt, 1 centért kaptunk még egy dobozzal (igy 200 db csak 9 euró volt, hurrá és 250 mg-os, nem 100-150 mg-os, mint a többi helyen) majd átmentünk az Argos-ba kézimixert venni, mert mint már irtam, múltkor cserben hagyott a gaz és kézimixer nélkül nem tudunk élni. Itt P. kapott egy lufit is és egyúttal rádöbbent a rasszok létezésére is, AV-nek ugyanis este úgy mesélte el a történetet, hogy egy teljesen barna arcú bácsi adott neki egy lufit (rákérdeztünk, hogy mindene barna volt-e a bácsinak, de azt mondta, nem, csak a feje, a keze olyan volt, mint az övé például, szóval a megfigyelőképességét még van hova fejleszteni). Az Argos után visszasiettünk a kocsihoz (ekkor már esett), 6-ra eldugóztunk AV-ért és elugrottunk a kedvenc hardware boltjába kicserélni az elvásott zuhanycsövet, amit a kereskedő bácsi valamiért ingyen adott nekünk, hiába, szimpatikusak vagyunk, na vagy csak csórónak nézünk ki. Vagy büdösek voltunk. Sandymounton bicajoztunk kicsit, utána kinéztünk a Poolbegnél, majd este tejberizzsel zártuk a napot.
Repjegyünk még nincs sajnos, de elég sok mindent kipipáltunk, hurrá, haladunk-haladunk, csak igy tovább.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése