Oldalak

2013. október 31., csütörtök

Omega 3 is needed

Nagyon lassú vagyok ma, hivott a Simbas-ból az öreg néni, hogy hello, one-eighty jó-e nekünk, én meg csak pislogtam, hogy mi a fenét akar, one-eighty, hát nem hozhatom el P.-t 1.80-kor az oviból, hát olyan nincs, hát az hülyeség, mire leesett, hogy arra gondol, hogy havi 180-at fizessünk, amig P. nem tud oviba járni és akkor fenntartják a helyét. One-eighty bakker, ezeket a számokat igy sosem fogom megjegyezni, a lakásár fourteen-hundred, a fél 5 half four, eh... 
Egyébként a Lidl-ben vásárolva szintén rádöbbentem, hogy nem vagyok a topon, miután a Chocolate Apple kiiráson jót röhögtem és elképzeltem, milyen lehet az a csoki alma, kicsi barna vagy mi a jó ég, de ekkor észrevettem, hogy nem, a Chocolate Apple az egész egyszerűen egy alma csokiba mártva. A gyümölcsök között. Haha. Persze hallottam már róla, láttam is meg minden, de nem esett le rögtön, hogy Halloween van héj.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése