Oldalak

2013. november 4., hétfő

A hétfő csak egy hétfő

A mai napunkat jellemezze ez a kép, hát igy vagyunk mi mostanság. Szerintem iszonyat aranyosan néz ki P. garbóban, nem is tudom, eddig miért ódzkodtam tőle. Mig ő ovizott, én elautóztam Dun Laoghaire-be, mert tegnap a kezembe nyomtak egy Tiger katalógust és óriási AHA élményem volt, mivel rájöttem, hogy Dániában jártunk mi ilyen üzletben és imádtam. Nem vettem sok mindent, csak egy pingvines lunchbox-ot meg egy kis karácsonyos puzzle-t P.-nek Mikulásra és egy karácsonyos szalvétát, de roppant elégedett vagyok magammal, hogy milyen kincseket szereztem. Ezen kivül megállapitottam, hogy a DL Shopping Centre-ben semmi értelmes bolt nincsen, úgyhogy mentem tovább a Blackrock Shopping Centre-be, mert hazamenni már nem volt értelme. Ott benéztem a Mothercare-be, felpróbáltam pár kismamafelsőt és ruhát (a legnormálisabbat lefotóztam ugye), vettem ezt-azt a Superquinn-ben, majd átsétáltam a Frascati Shopping Centre-be, ahol körberöhögtem a Debenhams árait és beültem a Mekibe enni egy muffint meg inni egy teát. 1-re éppen hogy csak odaértem P.-hez, aki a fotón látható fejjel várt és majdnem kiszúrta a meglepetésnek szánt pingvines lunchboxot... Most fél órája alszik, de szerelik a tetőt, kopácsolnak, mint a szar, igy hamarosan szerintem felébred és kezdődhet a délutáni műszak. A laza délelőtt után nem is bánom, bevallom. Jó most.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése