Oldalak

2013. november 4., hétfő

Szóval a hétvége

No hogy is volt az az utolsó hétvége.
Szombat délután, mivel P.-nek még volt egy kis hőemelkedése, a fiúk itthon maradtak, mig én bevásároltam a Lidl-ben és kicseréltem egy P.-nek szánt polárfelsőt egy mérettel nagyobbra. Már sötétben vezettem a Stillorgan Shopping Centre-hez és nem győztem káromkodni, mert mindegyik parkoló tele volt és bár leszerencsétlenkedtem magam a Lidl földalatti bunkerjába is, bakker ott sem volt egy fia hely sem. Én nem tudom, milyen amatőr mérnökök dolgoznak itt amúgy, de hogy a legtöbb bevásárlóközpontnál folyton azon kelljen tökölni, hogy nem tudod letenni a kocsit, az kicsit bosszantó. Arról nem beszélve, hogy ha nem Micra-d vagy Ford Ka-d van, sok helyen fizikai képtelenség parkolni még az enyémnél fényévekkel nagyobb tehetséggel is, mert egyszerűen egy normál méretű kocsi már nem fér el. Annyit szidjuk az amerikaiakat, milyen bénák, de basszus ők legalább tudnak parkolókat épiteni és nem centizik ki, hogy egy két méter széles autóval egy két méter tiz centis helyre varázsold be magad... Bahh, nagyon utálom ezt a spórolást, ami az utak tekintetében megy, hogy ami máshol egy sáv, az itt kettő. No mindegy, mázli, hogy a pulcsit ki tudtam cserélni, különben agyvérzést kaptam volna, hogy küzdök-küzdök és végül dolgom végezetlen kell hazakullognom.
Vasárnap délelőtt jó korán keltünk, majd kiautóztunk Dollymountra. P. nem szállt ki, csak tekergette a kormányt és egy egyenes szakaszon vezetett is. Mivel a nap gyönyörűen sütött és óriási szél volt, tök jó képeket lőttem azalatt a 10 perc alatt, mig kinn kóvályogtam a parton. Hazafelé beugrottunk a magyar boltba szilvás gombócért, hogy legyen második is a gulyásleves utánra, úgyhogy szuper kis lakomát csaptunk vasárnapi ebéd gyanánt. Délután, mig P. aludt, elmentem az Omni Parkba a New Look-ba, hátha lesz valami jó kismama ruha, de egy piros felsőn kivül semmit sem találtam. 4 óra volt, mire hazaértem, a fiúk pedig azzal fogadtak, hogy nincs áram. (Ezt mondjuk tapasztaltam, mert a környéken nem működtek a jelzőlámpák és nem tudtam beállni az udvarra sem, mert a kapu nem nyilt ki...) Mivel tilosban tettem le a kocsit a ház előtt (természetesen nem volt szabad parkolóhely sehol, mert meccs volt), gyorsan elmentünk Sandymountra bicajozni kicsit és vettünk ezt-azt a Tescoban. Este mig én ruhapróbát tartottam, AV valami szám felvételén dolgozott, P. pedig rosszalkodott.
Bár nem igazán igy képzeltem az utolsó közös hétvégénket itt, azért nem volt rossz a buli, egész jól elvoltunk, hurrá.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése