Oldalak

2013. november 3., vasárnap

Variációk egy témára - update

Aki erre jár, nyomjon már egy számot, miben menjek a 15 éves (!) osztálytalálkozóra novemberben. Én konkrétan teljesen magam alatt vagyok, hogy mindenben úgy nézek ki, mint egy tehén, itt egy hájfodor, ott egy hurka, őrület, utálom ezt a kinézetet, a hasam az oké, de a körités baromira idegesit. 67,2 kg vagyok, csak hizom, hizom, hizom.
1. Elég Christmassy, a piros harisnya elég feltűnő az a baj.

2. AV szerint olyan vagyok ebben a barna gatyóban, mint egy medve. Hát igen, a vastagságom megvan hozzá.

3. Na ez a gatyó még előnytelenebb, mert alul is szűk, ki is esett szerintem.

4. Még a csizma sem segit, ami vastag, az vastag.

5. Kismamaruhának hogy kaphat fel igy az eleje, csessze meg. Béna.

6. Szolidabb szinekkel ugyanaz, mint az 1.-es. (Itt a harisnya zöld.) 
Ma láttam egy jó kis fekete ruhát a New Lookban, de csak 12-esben volt és annak akkora volt a kivágása, hogy kilógott a melltartóm, ha nem figyeltem. Hát köszönöm nem. Pedig jól nézett ki, a fekete karcsúsit is. Asszem. Ha lett volna 10-es méret, az lehet jó lett volna...

update:
+1 lehetőség, ma láttam a Mothercare-ben. Persze harisnyával meg csizmával kellett volna fotózni, de persze nem volt nálam harisnya és sportcipőben voltam, igy a próbafülkében egy doboz mögé bújtattam a csupasz lábaimat (miután a farmert a bokámig letoltam haha). 

14 megjegyzés:

  1. Szerintem az első sem Christmassy, de az utolsóra szavazok. :)

    VálaszTörlés
  2. szerintem is 6-os! (amúgy meg élvezd, hogy járkálhatsz bulikra pocakostul,én erről csak álmodoztam)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Komoly lobbi folyt ám, hogy az osztálytali akkor legyen, mikor otthon leszek már. :D

      Törlés
  3. Egyes vagy hatos. És hidd el: nagyon csinos kismama vagy, tök formás a pocakod, és (bár tudom, feleslegesen írom, de:) Nem Vastag A Combod!

    VálaszTörlés
  4. Szerintem is az első és az utolsó! Ha zavar a combod, akkor mindenképp szoknyás variáció. Nekem a piros picit jobban bejön valamiért, de az utolsó is nagyon frankó!

    VálaszTörlés
  5. jaja, nekem is jobban tetszik a piros, de első vagy utolsó összességében:)

    VálaszTörlés
  6. esetleg 1es másik harisnyával, ha nem tetszik a piros?

    VálaszTörlés
  7. Köszi a szavazatokat! :) :)
    Az 1es és 6os az én favoritom is, illetve most az utolsó ruha, csak az meg lilás... Ha fekete lenne, simán azt választanám, de LILA? Eh. Pedig a fazon tetszik.
    Lehet amúgy, hogy a 6os azért furcsább kicsit, mert ott nem vettem fel a fekete kardigánt. ;) Ja és zöld táskám van, mint kiegészitő, piros táskám nincsen. Zöld körömlakkom is van, pirosat viszont kizárt, hogy veszek. :D

    VálaszTörlés
  8. első. tökéletes. de mindenképpen valami szoknya csizmával.
    és, hát bazmeg, ha 67,2 kiló lennék, sírnék örömömben!

    VálaszTörlés
  9. Nagyon csinos ez a lila ruha! Miért baj, hogy lila? Olyan kis bohém, vidám.

    A fekete csizmához fekete táska? - hjah, konzervatív vagyok, tudom.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Bár, a csizma csatja... Szóval szuper ez a ruha, de szvsz ne ezzel a csizmával vedd fel, ha megveszed!

      Törlés
  10. Köszi, végül megvettem, maximum karácsonykor veszem fel. :)

    VálaszTörlés