Oldalak

2013. november 14., csütörtök

Haladunk

Egyébként tök királynak érzem magam, mivel már mindent kipakoltam. Az egyik bőröndbe belerámoltam a még nem kivánatos dolgokat (P2 új ruhái, amiket összevásárolgattam, karácsonyi diszek stb), a másik két bőröndöt meg már lazán kipakoltam, nem túlságosan szétterpeszkedve, hiszen 3 hét és cuccolhatunk át az albérletbe...
Mondjuk ma konkrétan semmit sem csináltunk: délelőtt játszóztunk kb fél órát, délután meg Tescoztunk és szevasz, de akkor is, büszke vagyok a teljesitményemre. Holnap IKEA, szombaton osztálytalálkozó, vasárnap benézünk az albérletbe, talán ott is alszom, mert hétfőn 7-kor cukorterheléses vizsgálat lesz a Klinikán, utána pedig délre foglaltam időpontot 4D-re. A dokit csak csütörtök 7-kor látom, ha látom, mit ne mondjak, baromira örülök neki, de ez is már kedvező időpont, mert eredetileg csak decemberben szabad már... Kicsit zavar ez a nagy népszerűség, bevallom, P.-nél is kedvelt doki volt már, de mostanra már nagyon eldurvult a dolog, több órás csúszások vannak nála folyton és kb egy hónappal előbb kell bejelentkezni, annyira be van táblázva. Keresni kéne másik orvost, de annyira nem akarok mást, benne az a jó, hogy nőgyógyász és sebész is és nem mellesleg múltkor már bizonyitott... No mindegy, nem tudom, mi lesz igy, mindenesetre lehet, hogy nem ártana kicsit jobban utána keresgélnem a Klinika többi dokijának, mert nem szeretném, ha csütörtökön egyértelműen kimondaná, hogy ő nem tud vállalni (nem az elfoglaltsága miatt, hanem mert ugye a felesége is január elején szül), én meg csak ott állnék, mint egy szerencsétlen... Jaaj, de nehéz ez.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése