Oldalak

2013. december 7., szombat

A 4. Mikulás

No szóval hogy 5-én este P. 37,3-mal feküdt le, majd mikor hajnali 2-kor benéztem hozzá, tűzforró volt, úgyhogy mérés nélkül adtam neki Nurofent és hagytam aludni tovább. Reggel 8-kor kelt, már láz nélkül, bár kicsit kókadtan és el sem akarta hinni, hogy éjjel nálunk járt a Mikulás. Egy ideig csak fetrengett az ágyban és csak oda-odasanditott az ablakhoz, majd mikor elhúztam a függönyt, szó nélkül a nyakamba ugrott és csak szorongatott, úgy örült. Hát én majdnem elsirtam magam, milyen már ez, hogy próbálom rábirni, hogy nézze meg, mi van a piros zacsiban, ő meg csak ölelget vég nélkül... Pár perc múlva persze győzött a kiváncsiság és boldogan szemlézgette miket kapott (gyurmát, csokimikulást, aszalt áfonyát, Kinder tojást, Cerbonákat meg egy zöld markolót) és szépen játszogatott magában egy ideig az ágyában. Fél 11 körül Anyura hagytam és elmentem a Fakopáncsba költeni. A Baross utcába mentem, vettem mágneses horgászjátékot, dominót, a tesóméknak egy tantrixet (karácsonyra) meg egy kis akasztót, karácsonyi diszt, gyurma kiszúrókat, kis sodrófát, lépegetős elefántot, dobókockát (csak úgy). Mázlim volt, mert 6-ig 10% kedvezményt adtak 5000 Ft feletti vásárlás esetén, igy csak 5500 Ft-ot fizettem. Haha. A Fakopáncsból a Westendbe mentem, mert NUK cumit szerettem volna (1-eset, S-es lyukkal) és mivel már leesett, hogy a DM-ben nincs Nuk, gondoltam megnézem a Rossmannban is, hátha. Természetesen csak M-es volt, igy nem vettem, de mivel dél volt, beültem a Mekibe enni egy almás pitét egy Nestea-vel és nem mellesleg végre neteztem kicsit... Fél 2 előtt értem haza, P. épp elaludt és mig egy órácskát hunyt, összepakoltam, mit vigyünk haza Anyuékhoz a hétvégére. A hülye szél fél 3 körül felébresztette P.-t, onnantól vártuk, hogy 5 legyen és mehessünk az ovis Mikulás buliba. (Láza, hőemelkedése már nem volt.) A buli vicces volt, rengetegen voltunk, pedig csak 14 gyerek jár az oviba, de mindenkivel jött ugye 2-2 szülő, igy 50 nm-en kicsit zsúfoltan voltunk. Az egyik helyiségben ültünk, várva a Mikulást, a másik helyiségben pedig sütik, kekszek és üditők voltak, a konyhában pedig forralt bort kaphattak a felnőttek. A Miki egy fiatal srác volt (eléggé leritt róla sajnos, hogy a huszas éveiben jár, de ne nézzük a fogát), kissé akadozva ugyan, de mindenkit név szerint kiszólitott és megajándékozott egy Mikulás csomaggal. P. nagy bátran kiment, de úgy izgult, hogy ki sem bontotta a zacsit, csak szerényen tartogatta, mig haza nem indultunk. Pont 6-kor léptünk le, Apuval bepakoltuk a két napra való cuccunkat és szépen hazaautóztunk Anyuékhoz. Itthon szintén járt a Miku, úgyhogy P. kapott egy Cars-os kis bögrét is néhány kisebb csokival meg egy adventi kalendáriummal. (Utóbbit imádja, sosem kapott még ilyet, eddig valahogy mindig kimaradt.) Jó későn, 10 után tudtam lenyomni a Tegnap-Még-Beteg-et, teljesen felpörgött a sok felhajtástól. Reggel szokásosan, 8-kor keltünk és nem akarom elkiabálni, de úgy tűnik, tényleg ennyi volt az (első) ovi-kór.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése