Oldalak

2014. január 18., szombat

Két bika van nálunk

Egyébként egyetlen vigaszom AV, aki képes éjjel poénkodni és most, hogy már szabadon röhöghetek és semmim sem fáj, szuperül elszórakoztat - már ha épp nem valami álláspályázatot ir. Múltkor pl a Szopipárna 50 használata cimmel tartott előadást, tegnap éjszaka meg a csikos rugiban kómázó Palit kissé nyigázva elmesélte, hogy "hárman szöktünk meg az Alcatraz-ból... Joe meg én... én egy vekni kenyérbe bújtam és úgy jutottam ki, Joe egy szerszámosládát nézett ki magának... aggódom Joe-ért... már jelentkeznie kellett volna..." Eszembe jut és fetrengek. Bocs, fetrengenék, ha nem a hasamon feküdne egy darab Pál*.

* Peti esténként, mig Palit fürdetjük, Mario Wii-zik, kormánnyal meg minden. Mivel a fürdő baromi hideg, elhatároztuk, hogy a szobában fürdetünk ezentúl, a pelenkázóasztalon, mert ott van a Pali-keltető (egy hősugárzó) úgyhogy a kanapén versenyző Peti mellett készitettem elő Palit a Nagy tisztálkodásra, mire Peti két kanyar között ránéz a Kistesóra: Elnézést, elnézést, mit keres itt egy Palika mellettem?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése