Oldalak

2014. január 18., szombat

Ma délelőtt...

... amúgy volt Laci papa, vagyis AV halottnak hitt, kvázi sosem látott apja. Szegény Peti próbált vele kommunikálni nonstop, de az még véletlenül sem figyelt oda... Nem értem, hogy lehet valaki ilyen érzéketlen egy gyerekkel... Csórikám mesélte volna a kis történeteit, de Laci papa meg sem hallotta: vagy a Kistesóhoz dumált (minek?) vagy ő sztorizott, Petin simán átnézett. Hogy mentsem a helyzetet, mondtam Petinek, hogy ne aggódjon, Laci papa süket.
Ma amúgy először kivittem Palit a levegőre: 15 percig sétáltunk, ő nézegetett, én toltam, a másik két fiú meg itthon héderelt. Aztán Pali nagy nehezen elaludt, én meg nekiálltam főzni. Hogy hogy lesz ez egyedül Dublinban? Gőzöm sincs.

4 megjegyzés:

  1. Aha, neki van reggeli-ebéd, ha későn jönne vacsi is. Meg kiskonyhák rágcsával és mindenfélével. :D

    VálaszTörlés
  2. Ti Dublinban nem tudtok rendelni kaját? Addig, amíg összerázódtok?
    Laci papa meg...eh...:-(

    VálaszTörlés
  3. Nem tudunk, nincs ilyen jól kiépitett rendszer. :(
    Pizzát lehet rendelni vagy indiait / kinait ilyen sz*rokat. Egy vagyonért persze. Majd fagyasztott gyorskajákat fogunk enni a Tescoból, nem érdekel. :(

    VálaszTörlés