Oldalak

2014. január 23., csütörtök

Most másfajta szokásos

Telnek, telnek a napok, nehezen jutok ide, mindent dupla sebességgel csinálok, hogy beleférjen minden a 24 órába. AV ezerrel interjúzik, azt mondta, az állásváltás már tuti, kérdés merre. Eddig asszem négy helyen van versenyben, kettő cégen belül, az egyik Dublin, a másik Sydney, kettő cégen kivül, az egyik szintén Dublin, a másik Amszterdam (!). Én asszem örülnék, ha maradna cégen belül, de azt mondja, a többi nagyobb kihivás, nagyobb felelősség, nagyobb volumen. Persze egyáltalán nem biztos, hogy felveszik bárhová is, de az első körökből mindenhonnan tovább jutott, nem is értem, hogy csinálja. Közben persze agyalunk az én "karrieremen" is, Dublin a 14%-os munkanélküliségével nem kedvez a magamfajtának, szóval a váltásnál azt is figyelembe kell venni, velem mi lesz 1-1,5 év múlva - eh, nem értek én semmihez, térek vissza újra és újra ugyanoda. Szóval Dublin szép, Dublin jó, ismerjük, király, de ha eddig nem volt ott munkám, valószinűleg ezután sem lesz, ami gáz. (Ja és persze akkor a szar egészségügyről még nem beszéltem...)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése