Oldalak

2014. január 20., hétfő

Vasárnapi pozitiv

Délelőtt jöttek Anyuék és hoztak gulyáslevest ebédre. Peti láza lement, már csak 38 volt, AV elvitte a fülészeti ügyeletre, majd mikor hazaértek, bepattantunk Apuék kocsijába és elszaladtunk az ügyeletes patikába gyógyszerekért. Mikor hazaértünk, megetettem Palit, majd mig AV ringatta, megebédeltem és elaltattam Petit. Mire végeztem, ő is végzett, igy Anyuékra hagytunk két alvó gyereket, mi meg elmentünk az Europarkba sima melltartót venni nekem, mert az egy darab szoptatósom már kezd kifingani. (Aki merevités nélküli melltartót visel, árulja már el, hogy birja, én megőrülök, mert semmit sem tart...) No szóval az Europarkban ittunk egy teát, majd nekiálltunk melltartót nézni. A cél az volt, hogy találjunk egy szivacs nélküli, de merevitős darabot, ami elég nagy ahhoz, hogy beleférjenek a gigamelleim. 90/C, 90/D, 85/E méreteket néztem, végül maradtunk egy testszinű 90/D-snél, atyaisten, de jó lenne, ha nem kéne ezzel is szenvednem, hogy meghalok a melleim súlya alatt. 4-re értünk haza, Peti 3/4 4-kor kelt, Pali pedig 4 óra 5-kor, úgyhogy jók voltunk.  
Igy ki lehet birni haha.

3 megjegyzés:

  1. Nem bírok merevítőset hordani, mert iszonyatosan nyom. Terhesség alatt találtuk (igazából Péter találta :D), amikor muszáj volt venni, mert nem fértem bele a régi melltartóimba. Azóta csak ilyet veszek. (Nyilván már kisebbet, mert a szoptatás egyetlen pozitív hozománya már a múltté. :D)
    http://www.tezenis.it/en/ourcollection/donna/2/basic/515/cotton-padded-triangle-bra_cotton-panties

    VálaszTörlés
  2. Nyom?? És ez szivacsos, de merevitő nélküli? No ilyet még nem láttam... Mondjuk most a szivacsos sem jó a leharcolt mellbimbók miatt. :( Eh..

    VálaszTörlés
  3. Nagyon tör a merevítő, főleg oldalt. Ebben van némi szivacs, de nem push-up. A szivacs formázott kicsit alul, hogy tartson, de nem kemény. Egy próbát megér szerintem, legfeljebb nem jön be neked. ;)

    VálaszTörlés