Oldalak

2014. február 4., kedd

Az élettől is elment a kedvem

Komolyan fontolgatom, hogy abbahagyjam a szoptatást.
Ha nem is most, akkor, mikor visszamegyünk Dublinba, hiszen ott tuti szó nélkül adnak valamit, amitől elapad ez a mennyiség. Nem kevés amúgy, több, mint Petinél, de még mindig nem elég és legfőképp nem tápláló, hiszen olyan nincs, hogy valaki nonstop enne heteken át. (Nem, nem ugrik fejlődést, mert szerintem nem lehet négy héten át fejlődést ugrani.)
És mindenki bekaphatja vagy jöhet élet(szerűség)et cserélni.

7 megjegyzés:

  1. Tudom, hogy ez lópikulát nem ér, de: megértelek.

    VálaszTörlés
  2. Én megértelek, ha így döntesz! Csak a magyar szoptatós inkvizíció ki ne szagolja!

    VálaszTörlés
  3. Én is tökre megértelek, nekem az első gyereknél 3 hónapig volt tejem, ott is hozzá kellett táplálni, a másodiknál nem fogok még ennyit se kínlódni. Az első hónap a fontos, utána nem fejek, nem szaporítok, aztán valszeg elapad. Első gyereknél MINDENt kipróbáltam, és mire mentem vele...

    VálaszTörlés
  4. Köszi a megértést. :)
    Amúgy újabb probléma merült fel persze: nem tud cumisüvegből inni. Eddig is bénázott, de tegnap éjjel - ma reggel már katasztrofálisan teljesitett: nem tud rácuppanni, csak tátog és ordit, mert nem tudja, mit kezdjen vele. Eddig azt hittem, a cumizavar azt jelenti, hogy nem akar mellből enni... No most úgy tűnik, nálunk ez úgy van, hogy nem tud szivni a cumisüvegből... Patthelyzet.

    Amúgy Peti 11 hónapig szopott, pontosabban evett anyatejet IS, Palival tuti nem húzom addig, mert itt van mellette egy másik gyerek, nem tehetem meg, hogy annyit harcoljak a tejért, mint amikor csak egyedül voltunk egy gyerekkel. Ennyit a másodszülöttek sanyarú sorsáról. Persze kérdés, mi lesz, ha nem tud továbbra sem cumizni...

    VálaszTörlés
  5. http://www.medela.hu/etetoeszkozok/calma-etetoeszkoz
    Ezt sok helyen ajánlják, én mondjuk nem ismerem.
    Meg találtam egy ilyet, a szoptanít home made kivitelezése, tápszondát a tesóm szerint lehet venni gyógyászati segédeszköz boltban: http://reprodukalas.blogspot.hu/2013/09/harc-tejserkentesert-az-elso-hetek.html
    (mondjuk az utóbbinál sem csökkenne jelentősen az evésidő...)

    VálaszTörlés
  6. Pont ezt a medalát akartam ajánlani. Van is itthon. Szívesen kölcsönadom, hogy kipróbáld, ezzel sikerül-e ennie. Azért írom, mert nem olcsó dolog, ha mégse jönne be.

    VálaszTörlés