Oldalak

2014. március 15., szombat

Alakul az eletunk, ugyhogy Nagyi ujra az idegeimre megy... Eloszor is agybajt kapok attol, hogy folyton azt mantrazza, hogy jajaj, szegeny gyerekek megfaznak, miert engedem, hogy Peti zokni nelkul legyen itthon (szonyegpadlo van mindenhol es 23 fok), Palin meg miert nincs mindig plussrugi. Ezen kivul minden este megjegyzi, milyen borzaszto, hogy Peti 10kor fekszik (lassan 4 eve 10kor fekszik es 8kor kel), mert hogy lesz ez, ha suliba meg dolgozni jar... Nem kepes felfogni, hogy az ovi fel 10kor nyit, a suli 9kor es a legtobben 9-6ig dolgoznak, mert bakker ez nem Magyarorszag. Es kulonben is: ha minket nem zavar a 10es fekves, ot miert izgatja? Szerintem sokkal szarabb lenne, ha 8kor mar aludna es csereben 6kor kiverne az agybol... Akar a halal hajnalban kelni minden nap, csak hogy "idoben" fekudjon a gyerek, akkor, amikor mas szeretne... Eh... Es emellett MINDENBE beleszol. Mondjuk, hogy merre megyek a korhazba... Bazmeg, ki el itt? 5 ev utan csak tudom, merre nem szabad menni, mert ott mindig dugo van... Ja es persze ugy okoskodik, hogy kozben haromszor jott haza tomegkozlekedessel es mindharomszor eltevedt... Es bar mindent kritizal, o maga nem csinal am semmit, mert "o, en ahhoz nem ertek". Hat persze, ezt a legkonnyebb mondani. 10 napja, mint egy barom szetszakadok. Naponta 2x1 orat vezetek a korhazba meg 2xfelet az oviba, etetem Palit, intezem az osszes ugyunket (lakaskereses, koltozes, a cuccaink kiszallittatasa, a net bekotese, az aggodok tajekoztatasa angolul es magyarul, a biztositos ugyek intezese, AV cegenek folyamatos tajekoztatasa, a korhazzal valo kapcsolattartas) es soha, egyszer sem ajanlotta fel, hogy bevallal vmit. Pedig latja, hogy szetesem. Angol tanar bakker es egyszer nem hivta fel a korhazat, hogy mi ujsag, csak engem csesztetett mindig, hogy miert nem kerdezem mar meg, van-e vmi valtozas... Arrol nem beszelve, hogy itt ugye ketten is irtatok, hogy neztek lakast, neki meg esze agaban sem volt, mondvan, nem tudja a laptopomat kezelni. Most oszinten, olyan helyzet ez, amikor megengedhet az ember maganak olyan luxust, hogy vmihez nem ert? Mibol tartott volna atnezni a hirdeteseket? Orulet, komolyan. A kedvencem meg... Ma a korhazban kijavitotta AV kiejteset! Hogy a psychologist-ban nem ejtik a p-t! Feltetelezi, hogy az a szerencsetlen ezt nem tudja?! Bazzeg annak orulunk, hogy el, leszarom, hogy veletlenul hibasan ejtett ki egy szot egy het altatas utan, most nem? Volt kepe neki is okoskodni! Aaaaa, hihetetlen... A masik kedvencem meg... Amikor Martiektol elkoltoztunk ide, kepes volt 20 eurot kifizetni a taxiert, mikor 2 km-rol van szo! A repterrol fizetunk hazafele 23-25 eurot, ami a varos masik vege! Nem birom felfogni, hogy cseszhettek igy at, hat tudta, hogy mi a tarifa, nem egyszer taxizott mar haza a repuloterrol... Eh, iszonyat idegesito, eloszor meg elvoltam vele, mert veszhelyzet volt, de azert mindennek van hatara. Vissza akarom kapni a normalis, maganyos eletunket!

19 megjegyzés:

  1. Jaj de jó, végre életjel :-)
    Akkor ezek szerint javul AV állapota? Mikor engedik ki? És te hogy bírod? Meg Peti?
    Nagyi az anyósod?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, egyre jobban van, most a feje faj, a jobb fulere nem igazan hall vhogy es gyenge, szoval bizonytalanul mozog, de naprol-napra jobban van. Hetfon talan kiengedik, de tegnap lazas volt, ugyhogy lehet maradnia kell, de jovo heten vmikor azert johet ugy tunik. Eleg szomoru es van, hogy x dolgot tobbszor elmond meg nem a regi a memoriaja (a rovidtavu), de tok nagy sokk erte, ez attol is lehet... Petinek mar elegge hianyzik, tok kerge, nem tudom mi lesz, ha hazajon... Egy honapig nem dolgozhat, 6 honapig nem vezethet, nehogy ujra rohama legyen - amit nem tudni, mitol volt... Talan epilepsziara valo hajlam, talan vmi fertozes - mindehhez a stressz es a faradtsag. Megirom bovebben majd, mi volt, de laptop ele nem jutok, mert pont mikor alvas van, akkor ugyintezek vagy a korhazban vagyok. En most mar tok megkonnyebbultem, most mar remelem minden oke lesz. Mikor felebresztettek es ossze-vissza beszelt, kicsit fostam, hogy ugy marad es megbolondult, de latszik, hogy tisztul a tudata szepen, mar lassan teljesen a regi a szemelyisege.

      Törlés
  2. nagyon orulok a fejlemenyeknek. remelem, a nagyi legalabb a koltozesben segitett, bar az eddigiek alapjan az iscsoda, h kiment, mar bocs. anyukad is kint van meg?

    VálaszTörlés
  3. anyu itt van meg, aha, o palizik meg foz meg mos meg takarit, nagyi neha olvas petinek es kesz. dohanyzik az erkelyen. ma megy haza, jovo vasarnap ujra jon (meg akkor vetetett jegyet, mikor nem ebresztettek fel meg), anyu akkor megy haza. :( kedden jonnek a dobozaink, akkor kezdodik az igazi koltozes, ugyhogy a pakolasbol kimarad, kivancsi leszek, mi lesz, mikor vasarnap visszajon... remelem nem en fogok fozni is ra a ket gyerek es haztartas mellett, mig o setalgat a fiaval. :)

    VálaszTörlés
  4. én egy ilyen kijavítós megjegyzésért amit ilyen körülmények között engedett meg magának, lehet, hogy megütöttem volna. pedig nem tartom magam agresszívnek.

    örülök, hogy gyógyul AV! :)

    sehogy nem lehet megoldani, hogy ne kelljen főzni?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. hat a kijavitas piszok durva volt. :(
      most anyu probal eltenni ezt-azt a hutobe... :)

      Törlés
  5. A jó híreknek nagyon örülök! Drága anyósomat meg asszem már felraktam volna a falra, ha a te cipődet hordanám!
    Elhiszem, hogy fontos neki a fia, de nincs joga nehezíteni az életeteket! Nincs! Vegye ki a részét, vagy izguljon otthonról!
    És mi az, hogy vetetett jegyet??? :-O

    VálaszTörlés
  6. Én is azért toleráltam sokáig, mert egy helyzetben lettem volna idegesebb, mint most: ha a saját gyerekem feküdt volna ott kiteritve... de ami sok, az sok.
    Vetetés: ő nem ért az én laptopomhoz... Egér nélkül nem tudja kezelni. (Anyukám bezzeg tudja, ha kell, a böte kezeivel...)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jaaa, így oké! (Nem, mintha amúgy sok közöm volna hozzá! :-D ) Már megrémültem, hogy ti finanszírozzátok, hogy az ír tengeri levegőn bagózhasson... :-P

      Törlés
    2. Hát most röhögni fogsz, de szerintem 100%, hogy ki fogjuk fizetni a jegyeit... Oké, nem az csinált, de hát igen... Kicsit béna ez a szitu. Innen jut eszembe, soha, semmit nem vitt be a fiának, hogy drágaságom, ezt én hoztam neked. Se egy szelet csokit, se egy fél liter üditőt, se egy mandarint. Hasonló helyzetben én ezt ki nem birtam volna... Ott volt a kórházi kisbolt, mikor odaértünk, én kitettem, mert elmentem parkolni és soha, egyetlen cigizés helyett nem ugrott volna be a boltba, hogy no, veszek már szerencsétlennek valamit.

      Törlés
    3. Pff! Hidd el, anyós témában én nagyon otthonosan mozgok! Nekem szidhatod a tiédet, mert én is falra mászok az enyémtől!
      Amikor Rebba született anyu és műfaterom kijöttek saját pénzből kocsival, plafonig pakolva kajával, babaruhával, ajándékkal és anyám sem egy könnyű természet, de segített, sütött, főzött, mosott, baby sittelt, mosogatott.
      Anyósomnak mi fizettük a repjegyét, mi vittük haza. Segített ő is, de egy idő után azon kaptam magamat, hogy én főzök és ő max vasal, meg mosogat.
      Anyám még soha nem kért kölcsön tőlünk, de rengetegszer adott és nem is keveset, de sosem verte nagy dobra. Ellenben anyósom látványosan ad mindig, ha ad, és nem 1x kért kölcsön már.

      Törlés
    4. A mostohaapa szó olyan csúnya szerintem, ezért műfater. Ő meg műlányomnak hív. :-D

      Törlés
    5. igen, ez tök jó, tetszik:)

      Törlés
  7. Örülök nagyon, hogy AV javul, ez a legfontosabb!
    Anyósod jelenléte remek lehet - az enyém jó eséllyel pont ugyanígy viselkedne adott esetben, már, ami a beszólogatást illeti,úgyhogy eddigre már biztos lett volna egy kiadós veszekedésünk (de lehet, hogy nem is bírta volna egy hétig se)... Elsőre átsiklottam a vonatkozó félmondaton, de amikor a kijavítós részt olvastam, akkor rögtön az jutott eszembe, hogy biztos angoltanár! Végre, legalább úgy érezte, hogy valamihez ért, hurrá, ezt muszáj voltmindenki tudomására hoznia :D Lehet, hogy finoman meg kéne kérdezni az újbóli jövetele előtt, hogy számíthasz-e a segítségére, mert sajnos nem vagy abban a helyzetben hogy plusz egy főt elláss....

    VálaszTörlés
  8. nem akarom védeni, de nem lehet, hogy ez inkább ilyen szorongásból adódó kijavítás volt? úgy értem biztosan retteg, hogy nehogy valami maradandó károsodásról legyen szó és ennek még a legkisebb jelétől (rosszul kimondott szó) is iszonyodik, ezért gyorsan kijavítja a fiát, mintha ezzel semmissé tehetné a tévedést.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :) Ezen muszáj volt mosolyognom! Simán igazad lehet :)

      Törlés
    2. Túl jóindulatú vagy. :( Én nem tekinteném ezt opciónak, mivel mindig mindenkit kijavit és ott nem retteghet.

      Törlés
    3. ja, hát akkor nyilván nem, ezt nem tudtam:)

      Törlés