Oldalak

2014. május 26., hétfő

Aprók sokadszor

  • Megtaláltam Krofátiát. Ő a bal legalsó. Haha.
  • Peti Gyereknapra kapott egy igazi gitárt. Vagyis ukulelét. Egy kék ukulelét. Imádja, pengeti, mint az őrült és kis dalocskákat talál ki a "zenéhez", baromi vicces.    
  • Azon gondolkoztam, hogy Peti három dédijével is találkozhatott, Palkó pedig egyel sem fog...
  • Megtaláltam megint Brúnó videóját. Hát elég szomorú. Komolyan, az én szivem megszakadt volna hasonló esetben.  
  • És ha már megszakadás: mostanság csomószor eszembe jut, amikor első este bementünk Petivel a kórházba beszélni a dokikkal, majd megnézni AV-t ahogy ott fekszik kiteritve az ágyon és a sirás kerülget. Nem is értem, hogy nem vesztettem el az önuralmam, hogy viseltem el szinte könnyedén, hogy nélküle megyünk "haza", hogy nem omlottam össze? Persze, biztam benne, hogy nyom nélkül felgyógyul, de ott és akkor nagyon nem volt még biztos semmi. Aztán az utána jövő 6 nap... Hogy tudtam minden nap bemenni hozzá, nézni órákon keresztül, ahogy mozdulatlanul fekszik, majd otthon úgy viselkedni, mintha mi sem történt volna... Atyaég, igy utólag kezdem kivülről látni a dolgokat és azon veszem észre magam, hogy mindig és mindig visszatérek gondolatban a kórházhoz. Hihetetlen ez az egész...  
  • És akkor valami egészen más: rájöttem, hogy a császáros szülés egyértelmű "hátránya", hogy sosem fogom tudni letagadni, hogy vannak gyerekeim. Nem mintha le szeretném őket tagadni, csak mig egy hüvelyi szülést el lehet titkolni, egy császárseb mindig látható marad, bármit teszünk. 
  • Peti mostanság ha dühös, ha rászólunk, nem csapkod, sikitozik, rugdos, hanem nagy megsértődött arccal elfordul és közben azt mormogja, hogy ne is foglalkozzunk Apával / Anyával (épp amelyikünk a bűnös), butaságokat beszél, nem is fontos, mit mond. Azon gondolkozom, ez most jó vagy rossz. (Egyértelműen tőlem veszi, én szoktam igy morogni, hogy nem is érdekeltek, komolyan, le vagytok ti ejtve, mikor hülyék körülöttem.)
  • A Comfort Exhilarations öblitőkért (konkrétan kettő (water lily & lime) tipusért (bluebell & bergamot) ölni tudnék. 
  • Tudom, sokaknak ez érthetetlen, de szerintem az összes szorulásos gyerekkel megvert szülő át tudja érezni az örömömet, hogy Palkó nem rám ütött és nincsenek problémái ilyen tekintetben. Ó istenem, hát ez ilyen is lehet? (Mellesleg nem akarom elkiabálni, de úgy tűnik, Petin is javitottak az évek meg a kor...) 

4 megjegyzés:

  1. Gergő is szokta mondani, amikor Péter azt mondja neki, hogy tőlem kérdezzen meg valamit, hogy "...de anyát nem érdekli...". Igen, szoktam mondani, amikor valamit szeretne, de még nem teljesítette a megbeszélt feltételeket (pl. nem mosott kezet vagy nem vette fel a földről az eldobott valamit), addig engem nem érdekel a kérés.

    VálaszTörlés
  2. Ja, ilyet én is szoktam. :D Hogy gondolkozzon már egy kicsit, ha ő nem dobja ki a kukába a sajt papirját, akkor majd én azonnal pattanok, ha joghurtos mazsolát kér, mi? No persze.

    VálaszTörlés
  3. De meddig bírja ez a jószág az úszkálást?

    VálaszTörlés
  4. Vicces, hogy azt irják, szuper ez az izé igazi halak helyett az akváriumba - hiszen asszem 4-5 perc után ki kell venni a vizből, hogy megszáradjon...

    VálaszTörlés