Oldalak

2014. május 25., vasárnap

Szinglihordák

Azon filóztam az előbb a FB-ot nézegetve, hogy bár ma is 3/4 6-kor kelt Palika (este fél 10-kor feküdt és negyed 3-kor fenn volt enni, napközben meg 2,5 órát aludt négy részletben - egy könyvelő veszett el bennem, tudom), hogy oké, szar ez az időszak meg nem szeretem, ez van, de valami oknál fogva meghalnék, ha 34 évesen minden hétvégén vad bulizós képeket kéne posztolnom hajnalonként, mutatva, milyen jól vagyok és milyen party az egész élet.
Jaj, nagyon öreg vagyok, beismerem.

3 megjegyzés:

  1. Erre szoktam én azt mondani, hogy " még egy nehezebb nap is jobb veled, mint egy jó nap volt nélküled." (Amúgy nem halnál meg... de értem.)

    VálaszTörlés
  2. Azóta átgondoltam a dolgot, sosem voltam nagy partyarc, talán ezért riaszt most a késői bulizók képe... :)
    A nagy utazókat viszont kicsit irigylem. :))) No de lesz még időnk utazni. :P babázni rosszabb idősebben, you'd better save the best for last. :D

    VálaszTörlés
  3. Az utazókat én is irigyelem, de mikor látom a nálam 9 hónappal fiatalabb, szigli exbarátnőm bulis képeit fb-on, akkor... akkor nagyon örülök, hogy már csak az exbarátnőm, mert annyira másfelé sodort minket az élet.

    VálaszTörlés