Oldalak

2014. szeptember 5., péntek

Dühös

És most nem is azért, mert tegnap megsütöttem a citromos sütit és amilyen jól néz ki a képen, olyan szar lett a valóságban (először is nulla az a tészta, ami ennyi összetevőből kijön. nulla. másodszor, a(z elvileg) tetején billegő citromos akármi egyrészt lefolyt a tortaforma résein a sütő belsejébe, másrészt meg a maradék, ami nem találta meg az utat, 30 perc alatt ráégett szinte a lapos, morzsálódós alapra... borzasztó, egyszerűen borzasztó lett.), hanem mert tegnap este nézegettem Peti videókat, kiskorából és bakker miért nem szólt nekem senki, hogy nem normális, ahogy kifeszit? Emlékszem, irtam egyszer egy volt osztálytársamnak az aggodalmaimról, aki gyerek-gyógytornász, képet is csatoltam és szart válaszolni. Most még ha engem utál is valami miatt, szegény gyerek szerintem megérdemelt volna annyit, hogy hát igen, azonnal vidd el valami szakemberhez, te hülye. És a nagyszülők. Hogy nem tűnt ez fel senkinek, hogy ez gáz? Vagy mi miért nem vettük a fáradtságot, hogy utána járjunk? Iszonyat, komolyan, szinte a fenekét éri a feje néhány videón, olyan feszes. Szerencsétlen... Most látom, Palika után, aki sosem csinálja ezt a kényszertartást, hogy ez mennyire nem fért volna bele Petinél sem. Hálistennek most úgy mozog, mint egy átlaggyerek (nem, hazudok, nem úgy mozog, én sokkal félénkebbnek, bizonytalanabbnak érzem, mikor mászókázik, mint másokat, nem vakmerő egyáltalán, mintha minden pillanatban attól félne a magasban, hogy leesik - nem is igazán mászókázik mondjuk, inkább hintázik éjjel-nappal), de mi van akkor, ha ez súlyosabb következményekkel jár?! Eh...

Érdekes amúgy, hogy úgy rémlett, Peti 8 hónaposan már mászott, mint a csik, jobban, ügyesebben, mint Palika, no most néztem pár mászós videót is és legnagyobb meglepetésemre Palkó most, kb 32 hetesen szakszerűbben, gyorsabban mászik, mint Peti 32 hetesen. (Pedig vagy 3 kilóval nehezebb, hahaha.) Tegnap egyébként Palikánál is megkezdődött a felállok, mint a cövek bárminél, majd ha elfáradok, hátradőlök, mint egy bot, lesz, ami lesz fázis, de ha Petiből indulunk ki, egy hét és szépen megtanul majd leülni is állásból, mert volt egy videó, Pepe 34 hetes korából és azon olyan szakértelemmel jött le állásból, majd mászott tova, hogy öröm volt nézni. Vicces amúgy ez, hogy 1-2 hét eltéréssel maximum, szóval nagyjából egy időben csinálnak mindent. (Az meg szomorú, hogy Peti minden videója úgy végződik, hogy elkámpicsorodik a feje és keservesen sirni kezd...)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése