Oldalak

2014. szeptember 30., kedd

Egyébként

Ma megyünk ugye orvoshoz, izgulok, új hely, új GP, remélem meg tudok állni valahol... Ha minden igaz, Paja megkapja az aktuális oltásokat is, hát repes a szivem az örömtől. Az idő amúgy isteni kinn, én nem is értem, mi van, hetek óta ez megy, meleg van, 17-18 fok, zéró szél (idén fújt a szél egyáltalán? panaszkodtam én mostanság? aggódom, hogy leáll a Golf áramlat... (ez amúgy valós veszély, nem röhög, azt mondják, hogy mivel most ilyen bazi melegek vannak, valami áramlat útja meg fog változni valószinűleg és jégkorszak köszönt Irországra újra a közeljövőben... no marha nagy lesz, tényleg...)) és a tegnapi kis eső előtt nem is tudom, mikor esett utoljára. (Ja, tegnap este elsétáltunk AV elé, természetesen megint abban a fél órában esett, hahaha, se előtte, se utána...) Ebédre lecsót tervezek, jó kis házi kenyérrel, ami már sül, hurráhurrá, meg mosok is (jajj, még teregetni is kell meg összehajtogatni a tegnapi mosás száraz eredményét, broáf) illetve már kitakaritottam a fürdőszobát, tetőtől talpig. A mai napra beütemeztem még magamnak egy uszit illetve egy életem, egy halálom, ma megrendelem Palikának ezt a Sophie-t, mert úgy érzem, nem birom ki, ha nem veszünk egyet. (Szerintem Petinek is rendelek egy ilyet, karácsonyra és akkor €6-val kevesebbet kell fizetni - van most egy ilyen akció, hogy ha €25 felett vásárolsz, €6 visszajár. Persze ezt csak a szemfülesek tudják, pl én.) Jajj, hát mit irkálok itt, mikor ezer dolgom van, szevasztavasz.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése