Oldalak

2014. szeptember 21., vasárnap

Szokásos

Megint nagyjából óránként kelt fel Paja, 9-kor letettünk, 11-kor sirva kelt, majd utána negyed 1-kor, negyed 2-kor, negyed 3-kor, negyed 4-kor is ébredt. Ekkor 45 percig volt fenn, majd utána még felkelt 6-kor is és 3/4 7-kor végleg. Beszarás, komolyan, egyszerűen nem hiszem el, hogy ilyen van. Mondjuk mentségére legyen mondva, kijött a hatodik foga (felül a két nagy lapát mellett jobbra), de akkor is. Ezer ilyen éjszakára jut egy nyomorék fog, hát nem hiszem, hogy egyetlen kis fogacska miatt keljen fel egy-egy héten keresztül... Eh...
A tegnap délután amúgy őrület volt: AV megjött 6 körül, ekkor Peti elkezdett hisztizni, hogy ő már ma új ágyban akar aludni, úgyhogy elkezdtek szerelni, én meg hogy ne legyünk láb alatt, elhúztam Palikával a Supervaluba hozni vasárnapi ebédnek valót. Negyed 8-ra értünk haza, az ágy fél 9-ig készült, szóval még csak utána vacsoráztunk és kezdtük az esti műszakot, el lehet képzelni, hogy néz ki jelenleg a lakás... AV vett két fiókos szekrényt is, azok még dobozokban vannak, szóval amig azok készen nem állnak a gyerekszobában, neki nem állok pakolni meg takaritani.
Petikécske ilyen ágyat kapott egyébként, nagyon menő, szereti, bár a double bed után kicsit azért sopánkodott reggel, hogy túl szűk neki ez az ágy... (First world problem, sajnálom.) Alig várom, hogy dekoráljuk egy kicsit, csomó mindent ki lehet hozni belőle, ahogy néztük a gugcsiban. Most amúgy azért tudok irni, mert a Nagyfiúk elmentek teniszre, én meg itthon maradtam Palika altatóban, hát, egy könnycseppel a szemem sarkában nagyon kiváncsi vagyok, hogy telt az első különórája a gyereknek...
(Ja és ha már különóra... Keresgéltem és rájöttem, hogy a Mama&Baby jóga is olyan, hogy a gyerek csak felesleges nehezités: csak még mászni nem tudó babákat várnak az órákra. Csesszék meg. (Nem mellesleg, tessék, piaci rés, annyit agyalok, mit kezdjek az életemmel, hát ime, ki kéne találni valami anyukák és babák által együtt végezhető sportot...))

9 megjegyzés:

  1. Kezfogas, a mi ejszakaink is ilyenek pedig V nem is fogzik...

    VálaszTörlés
  2. A Született feleségekben volt ilyen gyerekmegőrző a jóga/női torna teremben. Ilyet kéne üzemeltetni. :-D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Találtam ilyet, képzeld. :D
      Csak nem tudom, mennyire higiénikus, ha vannak pl közös játékok. :( Palika minden szart végignyal, Peti nem volt ilyen úgy rémlik, de Paja mindent a szájába vesz, tuti összeszedne valamit idegen helyen. :(

      Törlés
    2. Meg kell nézni, hogy milyen az, aki felügyeli ott őket...

      Törlés
    3. Óóóóóó, az ireket ismerve nekem túl laza. :D

      Törlés
  3. Kezfogas, a mi ejszakaink is ilyenek pedig V nem is fogzik...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. "Maga megőrült, maga megőrült, hogy mindent kétszer mond, hogy mindent kétszer mond...???"
      Bocsi, a teló a hibás

      Törlés
    2. Semmi baj, gondoltam, hogy nem te vagy a ludas. :D

      Törlés