Oldalak

2014. szeptember 20., szombat

Szombat van

És mintha hétköznap lenne jelenleg, AV ugyanis elment az IKEA-ba, egyedül. Úgy volt, viszi Petit is, de a fent nevezett sarj az utolsó pillanatban úgy határozott, hogy inkább itthon marad. Hiába fenyegettem meg, hogy az itthon maradás annyiból áll, hogy alszik, hajthatatlan maradt - és maradt. Pf. Délelőtt - miután előkészitettem a gombapörköltet - voltam amúgy egy két órás Mindfulness for kids workshopon - ami tulképp Yoga for kids volt szerintem, de igy jártunk, talán jobb is igy. Jó volt, szerintem elkezdem majd Petivel, tuti élvezné (kaptunk ilyen kártyákat is), most már mindenképp szeretnék jógára járni, már hogy felnőtt jógára, szóval neki is állok keresni valamit hamarost. (Tegnap este egyébként délelőtti Fitness 4 Mums órákat nézegettem, de bevallom, óriásit csalódtam, mert azt hittem, hogy a baba-mama sport az olyan, hogy együtt lehet mozogni a gyerekkel - hát egy frászt, annyit tesz ez a megnevezés, hogy elviheted az órára a babádat, aki a kocsijában ülhet, mig te edzel... No hiszen, marha nagy könnyebbség, mennyit tudnék igy ugrabugrálni, fél percet? Eh... Tehát most olyan jógát keresek, ahová vagy egyedül járhatok egy hétköznap este (bár a heti egy úszás mellett nem tudom, AV mennyire lelkesedne az ötletért) vagy Palikával együtt egy szép délelőtt és ő is aktivkodhat... Nem vagyok nagy igényű cseppet sem, tudom.) A workshop amúgy 11-1-ig tartott (a Sors iróniája, hogy két házra volt a Mártiék házától, ahol márciusban laktunk...), fél 2-re itthon voltam, megebédeltettem a jónépet és amig AV nézegette, milyen gyerekágy és fiókos szekrény is kéne az IKEA-ból, én megpróbáltam Peti ovis műveit berendezgetni egy albumba, miközben Paja nagyjából halálra harapdált. Most fél 5 múlt, AV vásárol, a gyerekek alszanak, én pedig almapürét főzök Palikának (maradt még 2 szem bio alma, gondoltam ne menjen veszendőbe) és alig várom, hogy kész legyen életem első alma crumble-je, aminek nincs alsó tésztája. Próbálom ugyanis visszafogni a kalóriákat, jajjj. (Ez őrület amúgy, irom a kalóriákat és annyira szemétség. Tudja mindenki, mennyi kalória van egy csokis muffinban? Ha nem, hát 440. 440 bakker, szétesik az agyam, komolyan. Ami még nagyon durva, az a tészta. Eskü, nem veszek többet tésztát, hát agybaj... Az a probléma egyébként, hogy most már nem tudok úgy nézni ételre, hogy ne azon agyaljak, mennyire hizlal... Mondjuk az tuti, hogy anorexiás nem leszek, mert nassolok rendesen, még igy visszafogott állapotban is, de akkor is... Szeretném megenni a világot.)

8 megjegyzés:

  1. Crumble-t én eddig mindig úgy csináltam, hogy alul gyümölcs,felül a morzsa, hát isteni finom, ahogy karamellizálódik a gyümölcscukor, ó...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én mindig úgy csináltam a Nagy Sütiskönyvemből, hogy volt tészta alapja. Macera volt megcsinálni a két féle tésztát, de eszembe sem jutott, hogy lehet másképp. No tessék, úgy tűnik, csak én jöttem ma le a falvédőről... :D

      Törlés
    2. Igen. :D :D Mondjuk megenném egyedül az egészet. :-/ :D

      Törlés
  2. Péntek Enikőnek van olyan torna dvd-je, ahol együtt tornászol otthon a csemetével. Konkrétan ő a súly sokszor.
    Többféle edzésforma van a dvdn, pl pilates is (ha már jóga)... Meg táplálkozási, életmód útmutató pdf.
    Rebekával sajnos nem lehetett csinálni, mert túl izgága volt hozzá. :-D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Na ilyen tornát szeretnék, hogy a gyerek a súly. ;) Csak ne dvd-n legyen, hanem élőben. :D
      Palika amúgy kétesélyes, vele lehet, hogy lehetne igy tornázni, ha jobb napja van.

      Törlés
    2. Nos, megpróbálhatom, lehet át tudom küldeni részletekben, aztán amíg nincs jobb otthon tesztek egy próbát...

      Törlés
    3. Jaj, ne fáradj még, keresgélek és ha nincs semmi irl, szólok. Az itthoni torna nekem izé, lusta vagyok hozzá. :)

      Törlés