Oldalak

2014. szeptember 19., péntek

Változások

Semmi különös ám, de szerintem worth mentioning, hogy Palika haja az elmúlt pár napban (!) növésnek indult. Szerintem titokban Revalidot szed vagy nem tudom, de az eddigi semennyi haja most göndörödik hátul, felül meg bohókásan eláll. Ahogy látom, jóval világosabb (és sajnos vékonyabb szálú) haja lesz, mint Petinek, vagyis elmondhatjuk, hogy ebben is az apjára üt, mig Peti inkább az én vérem.
Ha már Peti, megyünk ma le a liftben és mivel tegnap elesett a bicóval és beütötte az arcát (röhej, eddig fél év alatt nem szerzett egyetlen foltot sem az arcára (meg tulképp sehová), most egy héten belül ez a második látványos sérülése), szóval megkérdeztem tőle, tudja-e, hogy még mindig látszik, hol ütötte be, mire megpördült és már állt volna lábujjhegyre, amikor is röhögve megjegyezte, hogy nézd már, látom magam a tükörben - eddig ugyanis nem igazán érte fel, most meg simán... És ez szintén az elmúlt időszak eredménye, mondjuk úgy egyik napról a másikra nyúlt meg. Ilyet!
(Egyébként Palikával voltunk a Nutgrove Shopping Centre-ben vásárolni a Tescoban, meg benéztünk az ALDI-ba is, (ami nem lesz a kedvencem, mert szerintem tök gáz), majd ovi után még elmentünk a kajapiacra is, a Grand Canalhoz, ahol találkoztunk magyarokkal és mivel jó arcok vagyunk, tőlük vettünk Petinek ebédet (sült krumplit kolbásszal hehe). Peti persze előadta magát rendesen, a kedvencem az volt, mikor Palikára mutogatva elkurjantotta magát, hogy Anya, mondd már meg nekik, hogy van egy ilyenünk is... Hát ennyike.

3 megjegyzés:

  1. Ezen azóta is gurulok a nevetéstől. - h olvastam fb-on.

    VálaszTörlés
  2. Nagyon röhögök én is ezen a megjegyzésen :-DD

    VálaszTörlés
  3. És még nem is láttátok Palika fejét, ahogy ott ült a kocsiban, mint egy zsák krumpli. :D :D :D

    VálaszTörlés