Oldalak

2014. november 28., péntek

Szokásos, hol jártunk zizzenet

Nem igazán értem, hová rohannak a napok, de sebaj.
Szerdán ovi után mindkét gyerekkel felfegyverkezve elmentünk a Nutgrove-ba, mert szerettem volna venni adventi naptárat Petinek, az adventi koszorúra gyertyákat meg néhány karácsonyi sütikiszúrót illetve vissza kellett vinnem a Dunnes-be is valamit. A Penney's-ben kezdtünk, ahol a fenti dolgok persze nem voltak, de találtam Pajának egy aranyos kis kötött pulcsit, €3-ért, hurrá. Innen átvágtáztunk a Tescoba, ahol szintén nem volt sem értelmes naptár, se gyertya (nem akartam Cadbury's naptárat, mert nem jó az ize, ennyi), úgyhogy vettünk kenyeret, tejet, joghurtot és húztunk is át a Dunnesbe, ahol volt ugyan gyertya, de aranyáron. Mivel nem AV kártyája volt nálam, vissza sem tudtam vinni a cuccost, amit akartam, hááát, nem voltam boldog. Utolsóként a Dealzbe mentünk be, itt vettem sütikiszúrókat és megállapitottam, hogy a 99 centes adventi kalendárium igen gagyi, úgyhogy nagyjából dolgunk végezetlen indulhattunk is haza... (Előtte persze még a Burgerbe is benéztünk, mert Peti sült krumplit szeretett volna, nekem meg nem volt erőm vitázni, úgyis rég evett már ilyesmit...) Totál elkenődve értünk haza, mert nem elég, hogy semmit sem kaptunk szinte, teljesen elkeseredtem azon, hogy már most, november végén fullon volt a bevásárlóközpont hétköznap 2-kor. Mi lesz még itt karácsonyig? Alig találtam parkolóhelyet, alig tudtam tolni a babakocsit, eh, azt hiszem idén karácsonyra csak online fogok rendelni, le van ejtve ez a világ... Este AV 10-re visszament a Céghez, mert interjúzott Sydney-vel, 11-re ért haza, mint az őszi falevél úgy hullottam be az ágyba ekkor, azt sem tudom, hogy sikerült neki a dolog. (Mondjuk félek is az eredménytől, bevallom.)
Csütörtökön, azaz tegnap, vicces délelőttünk volt, hiszen Palika alvóidejét kissé megbolygatta, hogy fél 12-re kellett mennünk a védőnőhöz (igen, van itt ilyen, haha, lebuktunk). A 7 hónapos ellenőrzést hajtották rajta végre meg kitöltöttük a papirjait a születésétől kezdve, úgyhogy 3/4 1-kor szabadultunk, úgy, hogy ez alatt a majdnem 1,5 óra alatt csak mi voltunk benn... Palika iszonyú aranyos volt (ez csak természetes), mindenkit levett a lábáról, nem győzték dicsérni, milyen nyitott, barátságos, mosolygós. (Én mondtam.) 11,52 kg-nak mérték és 77 cm-nek. (Utóbbi kicsit soknak tűnik nekem, de ők tudják, nekem nincs ilyen hosszmérő eszközöm.) Dicsértek, hogy még szopik, kicsi feddést kaptam, hogy bébiétellel tömöm (haha), szóval összességében teljesen pozitiv hangulatú volt az egész ottlétünk. (Petit ugye 8 hónaposan vittem először és utoljára ir védőnőhöz, de másik körzetben és az a nő teljesen sötét volt, jó, hogy ezek normálisabbak.) Mivel a dokinő úgy érezte, hogy Paja jobb heréje lehet, hogy kicsit feljebb van, mint kéne, visszatapsoltak minket januárra, hát istenem, remélem addigra minden rendben lesz. A súlyát amúgy jónak tartották, nem kövérezték le (nem is az amúgy, teljesen arányos, mert baromi magas is), bár mindketten egymástól függetlenül használták rá a robust szót. (Ezen azóta röhögök: robosztus a gyerekem. Hahaha.*) Mivel AV szabin volt (van még 7,5 napja karácsonyon túl, nem tudjuk, mikor veszi ki, lassan év vége), délelőtt, mig mi védőnőztünk, ő elment a Swan-ba nézelődni, cserébe délután én léphettem le, úgyhogy miután elaltattam Paját, elmentem a Stillorgan Shopping Centre-be gyertyákért meg naptárért. Bár benéztem a Tesco-ba meg minden utamba akadó üzletbe, végül a Lidl-ből hoztam mindkettőt: a gyertya ugyan nem a legszebb, de már nem érdekel, többet egy lépést sem akarok tenni ezügyben, elegem van. 5-re értem haza, onnantól móka, kacagás, együttlét.
Hát ennyike dióhéjban, off I go rakott padlizsánt késziteni. (És ha Palika felébred, tűzünk átvenni a Plukkidot meg a rendelt bio kencéimet, hurrá.)

* Én tegnap reggel 56,8 kg voltam juhuhuhúúúú, alakul ez, alakul, már csak 2 kg és szebb leszek, mint új koromban.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése