Oldalak

2014. december 3., szerda

Napok

Azok meg telnek meg telnek. Már mindenhol Karácsony van körülöttünk (a legtöbben már 1-én felállitják a fát, hát ezek ilyenek, istenem), mi meg itt kripliskedünk, szörnyű. Csomó jó helyre el tudnám vinni a gyerekeket, ha jól lennénk, ehelyett arra gyúrunk, hogy túléljük a napokat.
A vasárnapot itthon töltöttük mindnyájan, izgultunk közösen, hogy Peti láza végre lemegy-e 38 alá... Hétfőn ugye óriási programunk volt: a GP-nél voltunk (újabb €100 huss, €40 Peti miatt, €60 meg miattam), de mivel délután már igen le voltam pukkanva, semmi mást nem tudtunk csinálni, pedig AV itthon volt. (Mondjuk estére jól össze is vesztünk, mert komolyan, hiába segitett egy csomót, frászt kaptam tőle. Nonstop szidta Palikát, a világ legédesebb gyerekét, a szivem csücskét, mert sokat akart kézben lenni (10 hónapos bakker, persze, hogy szeret karban ülni), úgyhogy a végén, 7 óra körül mondtam, hogy oké, leszarom, mit nekem 38 fokos láz, mostantól csak nálam van Paja, mert nem tűröm, hogy úgy beszéljen róla, mint egy ötödik kerékről... Majd én cipelem, etetem, fürdetem, altatom egyedül, kelek hozzá éjszaka, mint mondjuk mindig. Oké, aláirom, ideges volt, mert kiderült, hogy ugrott a dublini állás, amire jelentkezett, de akkor is. Ez a családja, sajnálom, ez van, van két gyereke, ezzel jár az élet, hogyha a felesége beteg, akkor neki kell 1000%-osan teljesitenie itthon, mert Nincs Más.) Kedden egyébként már azt hittem, jól vagyok, ezért mivel AV itthon tudott maradni Pajával, Petivel délelőtt lenyomtunk egy Nutgrove kört: a Penney's-ben kicseréltük Palika szürke pulcsiját egy szürke-piros csikosra, mert az előbbi mintha kicsit szűk lett volna, Petinek vettem egy mackógatyát, mert már mindet kinőtte megint, majd átvándliztunk a Tescoba venni ezt-azt (kaját), szereztem Petinek Kiddie Biotic-ot a Lloyd's-ból, AloeDent fluoridmentes fogkrémet a Nourish-ből és Mikulás édességeket a Holland & Barret-ből, majd feladtuk a két Titkos Télapós levelünket a postán és tűzhettünk is haza. Itthon összedobtam egy gyors ebédet, majd mikor a fiúk megebédeltek, elvittem Palikát sétálni (no ezt nem kellett volna, szerintem ez tette be a kiskaput nálam), de 45 perc után vissza is jöttünk, mert éreztem, hogy nagyon hideg van és fáj az arcom. A délután során rohamosan rosszabbodtam, este megint ott tartottam, mint hétfő reggel, az antibiotikum elkezdése előtt, szóval szuper, én hülye, hogy nem hallgattam Bagoly Doktorra, hát már ő is megmondta Bogyónak, hogy a fülgyulladással nem szabad viccelni.
Ma hála istennek Peti megint volt oviban, bár úgy köhögött, mint aki kehes (adtam neki háromféle gyógyszert rá, nem, nem, nem birom ki, ha megint itthon marad, ha nincs láza és be van ide zárva, teljesen kettyó és betegen még annyi türelmem sincs hozzá, mint amúgy).
Itt tartunk, betegeskedünk, jobb időkre várunk...

5 megjegyzés:

  1. Hová lett, amit írtam? :-O

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Grrr!
      Szóval... a férfiak olyan elképzelhetetlenül érzéketlenek tudnak lenni, a tűréshatáruk meg a béka popója alatt.
      Most Zember sem képes elviselni Bunnyt. :-( Olyanokat mond rá, hogy a szívem szakad bele... :-(((

      Törlés
  2. Ez már a 2., ami eltűnt. :(

    Tűréshatár? Eh. És az a szar, hogy csak ők vannak, csak rájuk számithatunk, ha mi kiakadunk itthon a gyerektől, ki hallgatja meg? Persze, néha kiboritó, amit csinálnak a kölykök (hangzavar, káosz), de bazzeg most gyerekek, hát nem kicsi felnőttek... :(

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szerencsére nekem azért van itt olyan sorstársnőm, akivel már jót tudunk röhögni azon, hogy hát üvöltünk a köl'kökkel, hát ez van...
      De mikor a férjem olyat mond a gyerekünkre, hogy szerinte félkegyelmű? :-(((

      Törlés
    2. De az a baj, hogy amikor én már másokkal dumálok, rég lehiggadtam, akkor már nem tudok püffögni a gyerekekre... :D Én ITT és MOST szeretnék nyavalyogni, ha bolondok és azt szeretném, hogyha kiakadok rájuk, akkor valaki hümmögjön, hogy jaja, hát nehéz igen és ne tromfoljon, hogy igen, hát tényleg hülyén viselkednek. :D
      Ezt csak dühében mondja, tuti, nálunk is van ilyen, mázli, hogy annyi önuralma van, hogy csak nekem morogja, Peti nem hallja. :-/

      Törlés