Oldalak

2015. január 13., kedd

Anyway

Amúgy meg elég szar kedvem van, mert egyrészt Paja még mindig 8-9x kel éjjel (óránként, ennyi), másrészt meg az amerikai ajánlat pénzügyileg elég gyér, arról nem beszélve, hogy belegondoltam, hogy akar a halál megint költözni, ráadásul a világ végére, ahol a lakosság nagy része mexikói vagy indiai (nem fújjog, tegnap megnéztünk pár sulit és sok osztályban egyetlen fehér gyerek nincsen... oké, mi is büdös bevándorlók lennénk, de tegye a szivére a kezét az, aki könnyedén járatná a gyerekeit olyan közösségbe, ahol ők az egyetlenek, akiknek kék a szemük...ezzel kapcsolatban tök elkeseredtem egyébként este, hogy persze, sokszinűség meg ilyesmi, de most tegyem be Petit húsz indiai közé? hát a francért kell ezeknek mindenhol ennyien lenni... vagy legyenek ennyien, de ne legyenek már büdik... uff...). Szóval most minden szar, nem akarok összecuccolni, nem akarok változást, de közben AV főnöke már pedzegette, hogy itt nem maradhat (pedzegette? ezer éve ezt nyomja) és mindenezek tetejében itt van Palika is ezzel a kurva sok ébredéssel, hogy még éjjel se legyen nyugtunk.
Elegem van.

5 megjegyzés:

  1. Én is azt hittem, hogy nah, beíratjuk a gyereket bölcsibe, aztán egyedül lesz fehér, kék szemekkel... Aztán egy frászkarikát! Alig van köztük színesbőrű.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát bizom benne, hogy itt is igy lesz.
      Itt amúgy - ahogy emlékszem - feketék alig vannak, főleg mexikóiak meg indiaiak mindenhol. A mexikóit még megértem, legdélebbi állam, de az indiaiak hogy mennek oda is? Itt Irországban is nagyon sokan vannak már, régen volt az a falfirka Pesten, hogy megesznek a kinaiak - no most az már simán megesznek az indiaiak. Most hogy belegondolok, itt kinait még nem is láttam. o.O Vagy alig-alig.

      Törlés
    2. No itt meg úgy képzeld el, hogy szinte csak kínai bolt van. De komolyan! A nagy multikat leszámítva csak kínai élelmiszerbolt és rongyos butik.

      Törlés