Oldalak

2015. január 21., szerda

HTB

Hát ma nem erőltetem meg magam a főzéssel, az biztos, Knorr leves és sajtos tészta lesz az ebéd, hehe, remélem ezzel Peti is elégedett lesz. (Igen.) Majd vacsorára csinálok házi hamburgert, tegnap a Supervaluból rendeltem "fasirtokat" vagy miket hozzá, a Tescoból hoztam salátát meg paradicsomot, huhúúú, alig várom, hogy hazaérjen AV és meglepjem vele őt is meg magamat is. Este amúgy még sütöttem egy gyors citromos sütit, szerintem nem az igazi, de AV-nek bejött, úgyhogy már alig van belőle, lehet a hambi utánra csinálok még egy adagot, ezúttal sütőporral a szódabikarbóna helyett, hátha jobb lesz.
Mára amúgy nem tervezek semmit, láblógatós napunk van / lesz, baromi hideg van kinn, fujjjj, olyan igazi tél, ha nem kéne Petiért menni, ki sem mozdulnék, eskü.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése