Oldalak

2015. január 21., szerda

Minden napra egy bossz avagy a kibic és a csalán meg a kuki

Nem igazán terjesztjük ezt a költözés dolgot senkinek, Anyuéknak emlitettem ugyan (kivoltak), de egyébként itt a blogon kivül semmi. Tegnap este azért meséltem egy barátnőmnek, hogy ez van, nem nagyon fűlik a fogam hozzá, de nincs mit tenni úgy tűnik, nem tudunk kapálózni és bakker elkezdte nyomatni a hülye vagy te, én mennék dumát, amitől egyszerűen hányok, mert aki otthon van, otthon élt egész életében, lófaszt nem tud arról, milyen külföldön élni és képzelegni lehet, de úgy nyilatkozni, hogy tudom, milyen nehéz lehet, nem. Mert nem tudod, milyen nehéz. Gőzöd sincs róla. Se halvány lila, se kék, se rózsaszin, se fekete.
Ha Molly vagy Béb azt irja nekem, hogy barom vagyok, húzzak a pitlibe Kaliforniába, azt mondom, oké, mások vagyunk, van, aki kalandvágyóbb nálam, hát ez van; de hogy egy olyan ember, aki egy Budapest - agglomeráció költözéstől hetekig kivolt, úgy, hogy ezren segitettek neki, az ne okoskodjon már nekem, hogy tudja, milyen egy költözés és ő lazán, hátra sem pillantva kicuccolna a világ végére...
Hát hogyne. Én is tudom, milyen a hüvelyi szülés, a drogfüggőség, a vetélés. Haha. (Nem, nem tudom ezek milyenek, vicc volt.)
Unom, unom a családi közegből, otthonról észosztókat, hogy én vagyok a hülye, hogy tiltakozom egy ekkora változás ellen. Bazzeg, ez olyan, mintha én azt mondanám, hogy ahhh, hát én bármikor bevállalnék egy péniszhosszabbitást, sima ügy, ismerem az előnyeit-hátrányait... Bahhhhh.    

9 megjegyzés:

  1. Hidd el, el tudom képzelni... - anyád p. tudod elképzelni!
    Meg, mikor X barátnőm flegmán benyögi, h ők a majdnem Rebba korú gyerekkel kiköltöznek Skandináviába, mert ugyan, mi az. Hát nem nagy cucc... Mikor előtte felköltöztették vidékről a nagyikát Pestre, 2 utcányira, csak tudják kihez lepasszolni bármikor a sarokban kockázó gyereküket...
    Szóval ő tudja mi az pihh, meg se fog kottyanni Skandinávia.
    No, ilyenkor nyílik az én zsebemben is a bicska.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Amúgy meg: húzzá' má' Kaliforniába!
      Ne csak én szopcsizzak a közeljövőben egy kontinensváltással. :-D Wehehehe!

      Törlés
  2. Rengeteg embertől hallom otthonról, hogy mennének valahová, ami okés is, elhiszem, hogy szar Magyarországon a helyzet. De hogy olyannak okoskodnak, aki már átélt egy külföldre költözést az ilyen bááááááh kategória. Ráadásul szeretem, ha olyan hőzöng, aki nagyszülők nélkül nem tud létezni...
    Igenis, engem zavar, hogy most majd nem csak azt kell kitapasztalni, hogy hol érdemes vásárolni, hanem hogy milyen márkájú kenyeret kell venni... De ez az ismert környezetben az ember eszébe sem jut... Hogy mint a csecsemők kerülsz ki egy új országba, mert minden új.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Persze nyilván nagyon nehéz ez a beszokási időszak!
      Hehe, pont a kenyér téma: én ilyen bogaras faja vagyok, hogy nem minden baguette felel ám meg... :-) Eddig mindkét külföldi városomban volt egy a Zember szerint "a te pékséged" néven emlegetett hely. :-D
      Vagy, hogy hol van élesztő... hol lehet venni disznózsírt...
      Ezek amúgy apróságnak tűnnek, de nem azok! Pár hónapig még nem tűnik fel, addig még az újdonság varázsa, de utána...
      Mondok egy példát: itt élünk a trópusi gyümik világában, de én almára vágyok. :-( (Arról nem beszélve, hogy 3 éve!!! nem ettem epret.)

      Törlés
    2. A francia amúgy a terhes nő kívánósságát úgy hívja "kívánni az epret". (Azt hiszem nem véletlen pont ez a gyümi került a kifejezésbe. :-D )

      Törlés
  3. No ez a másik, okés, kitalálod, hogy melyik a kenyér a kedvenced, azt veszed, szuper; de csomó dolog nem ott van a boltban, mint várnád! :D A prézli pl itt a húsok mellett, a hűtőben van... Évekig nem találtam... Csak porélesztő van, a sima szilva, görögdinnye, a sárgabarack, a normális csemegeuborka, a sárgahüvelyű bab stb stb stb itt ismeretlen, holott ez is Európa! Mi lehet más kontinensen?!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én a "nedves" élesztőt kerestem hiába hónapokig - a sütis hűtőpultban van a torták mellett.
      Rágcsák? Italosztály.
      Disznózsír? Felvágottak között. De a kacsazsír a friss húsos hűtőben. :-P
      Sárgahüvelyű bab itt sincs, csak a ceruzabab, ami meg ugye nincs felaprítva. De abból is finom a főzelék. :-D
      Viszont az csak mítosz, h a franciáknak nincs tejfölük! Sőt van túróízű, sűrű tejfölük is, amiből túrótortát ugyan nem sütsz, de körözöttnek Mmmm, de isteni! :-)

      Törlés
    2. Apropó fehér répa/zöldség/gyökér/petrezselyemgyökér van az íreknél?

      Törlés
    3. Tejföl: Igen, egyébként ezt én is furcsállom, hogy van tejföl. o.O Szerintem nemrég óta van sem Franciaországban, sem itt, mert pl mikor gimiben voltunk Olaszországban, ott tuti nem volt meg mikor ideérkeztünk itt sem... De pár éve kapható sour cream néven meg a creme fraiche is az nagyjából. :P

      Fehér répa van. :) Viszont zellergumót még nem láttam... Szárzellert igen.

      Törlés