Oldalak

2015. január 6., kedd

Szilveszter

Szilveszterkor azaz szerdán Dun Laoghaire-ben kezdtünk, a játszótéren. Hármasban mentünk, mint mindig, ha itt van valaki vigyázni Paleszre. Mi Petivel már láttuk a felújitott parkot, AV-t viszont meglepte, hogy kibővitették a játszót és a szökőkutakat is rendbe tették. Bár ezen a napon enyhült az idő, szóval már 8-10 fok volt, mivel a langyulás meghozta a szelet és a felhőket is, nem sokat maradtunk a játszótéren most sem, mert aggódtunk, hogy a fekete ég egyszer csak ránk szakad és szarrá ázunk secperc alatt. Miután azt hittük, hogy a teázót is felújitották, beugrottunk oda is, hiszen még nem járt le a parkolásunk, de csalódottan kellett látnunk, hogy a hely maradt a régi és igy a kinálat sem valami fényes. Persze ha már ott voltunk, nem sompolyogtunk ki, vettünk két teát meg két croissant-t (a scone szinte szénfekete volt, úgy elégették hehe) és egy szélárnyékos asztalkánál szépen megtizóraiztunk, ahogy kell. Mivel a fiúk már régóta sirtak egy kis rántott húsért, ezen a napon Nagyi megtáltosodott és sütött párat ebédre, úgyhogy végre tisztességes ebédünk volt a nagy rohangálás közepette is. Délután - mivel délelőtt igy ugye nem voltak sétálni - mig Palika levegőzött, mi (vagyis AV, én csak fetrengtem, mert baromi fáradt voltam valahogy) feldiszitette Petivel a lakást, hogy szépen búcsúzhassunk az óévtől. Mikor Nagyiék megérkeztek, hogy szivjunk egy kis friss levegőt mi is, AV-vel kiautóztunk a Poolbeg-hez elköszönni 2014 utolsó dagályától. Bár azt hittem, sokan lesznek kinn, döbbenten láttuk, hogy mi vagyunk az egyetlenek a hullámtörőkön, de persze az is igaz, hogy orkán erejű szél volt, szóval ezen annyira talán nem is kellett volna meglepődnünk... 7 körül értünk haza, ekkor virsliztünk, hogy Peti se maradjon ki a jóból, majd 9 körül szokás szerint lefektettük a kölyköket, mi pedig elkezdtünk "bulizni", vagyis az Argos-ból vett vetélkedős DVD-vel játszani... 11-ig nyomtuk a kérdéseket, ekkor AV-ék elkezdtek TV-t nézni, én pedig alig vártam, hogy éjfél legyen, mert tudtam, hogy Palikát teljesen hidegen hagyja december 31.-e és éppúgy fel fog kelni ezerszer éjszaka, mint mondjuk november 15.-én. (Igy is lett amúgy.) Mivel az RTE-n évek óta nincs visszaszámlálás, a BBC-t néztük, éjfélkor koccintottunk, majd fél 1-kor én már durmoltam is volna, ha Paja nem kelt volna fel akkor (is).
Ennyi volt hát a Szilveszterünk, gyerekekkel és mégsem, magányosan és mégsem, viccesen és mégsem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése