Oldalak

2015. február 6., péntek

Hinnye, szétvetnek a feladatok.
Délelőtt itthon voltunk, mert jött egy fickó a base-ért (€12-ért ment el, kiváncsi vagyok, otthon mennyiért tudtam volna eladni, a hordozót magát €15-ért sem viszi el senki, szipp), igy nem akartam messzire menni, ovi után csak beugrottunk a Tesco-ba Pajával és rohantunk is haza. Kérdeztem Elaine-t van-e ötlete a holnapi farsangi bulis ruházatunkra (Gyerekek a világ körül a téma a Magyar ovi farsangján, nekem nem tetszik nagyon, reggel azon röhögtünk T-vel, hogy ha nincs más, Peti majd beöltözik amerikai kisfiúnak, kap egy baseball sapkát, kitömjük a hasát párnával és a kezéhez ragasztunk egy hamburgert meg egy kólásüveget - már elnézést. De most komolyan, honnan szedjünk nemzetiségi ruhát?! Még egy lánynak csak hagyján, kap fűszoknyát vagy mit tudom én, de egy fiút mibe lehet beöltöztetni, ami nemzeti? Semmi ötletem sincs, no nem mintha agyon törném a fejem rajta, de mégis...), no szóval Elaine azt mondta, próbál keresni egy cowboy szerkót Petinek, hátha... Nem tudom, Peti akar-e maradni egyáltalán a bulin (12.45-ig van a sima ovi és utána 1-3-ig a farsang), de igyekszem felkészülni mindenre.
Ma délután tehát Mini Active 4-től, holnap magyar ovi farsangi bállal, vasárnap meg playdate Christian-ékkel, mondtam én, hogy sűrű a hét. Azt tervezem, hogy vasárnapra sütök diós kiskifliket meg a leveles tésztából csinálok pár kis kakaós csigát, néhány spenótos-ricottás falatkát (ők vegetáriánusok) meg Petinek pár virslis párnácskát. Ha marad tészta néhány csavart sajtos rudat is szeretnék, meglátjuk, mire lesz időm meg anyagom. Pizzát mindenesetre ezúttal nem fogunk rendelni, úgyis 3 körül jönnek, hogy Palika tudjon szunyálni. Ha jó az idő, kimehetünk sárkányozni is a parkba, no ezt még meg kell irnom Marunak. Vasárnap este még jönnek a légzésfigyuért (€75-ért árulom, na, hiszem, ha látom, hogy ennyiért elmegy) és valaki megnézi a zongorát is, ami durva lenne, ha elmenne, mert ha valami, hát az egy vagyon volt. Az utazóágyra is van érdeklődő amúgy (€20 plusz a matrac €15), remélem azt is el tudjuk adni hamar.
Apropó költözés. Tegnap Peti altatáskor mondta, hogy mindenképp sok fotót kell csinálnunk Amerikában és elő is kell hivatnunk sokat, hogy amikor majd visszajövünk ide, meg tudjuk mutogatni, miket láttunk... Jaaaaaj, hát a szivem szakad meg. Édes csillagom...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése